Temat: film

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serial "Na noże" będzie miał drugą edycję

(fot. TVN)

W Grupie TVN trwają prace nad scenariuszem drugiego sezonu serialu obyczajowego "Na noże".

Serial o dwóch rywalizujących ze sobą szefach kuchni, ich przyjaciołach, współpracownikach i rodzinach, jest autorskim pomysłem TVN. Główne role grają Wojciech Zieliński i Piotr Stramowski. Pierwszą serię odcinków "Na noże" TVN emituje w jesiennej ramówce od 4 września, w poniedziałki o 21.30. Po trzech tygodniach nadawania serial miał średnio 1,49 mln widzów, dając TVN 10,56 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 13,25 proc. w grupie komercyjnej osób w wieku 16-49 lat (dane Nielsen Audience Measurement).

(RUT, 20.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: media narodowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 21, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W TVP mają być informacje o finale WOŚP

Chociaż partnerem i gospodarzem finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w styczniu 2017 zamiast Telewizji Polskiej będzie Grupa TVN, Jacek Kurski zapewnia, że publiczny nadawca „nie uchyli się od informowania o przebiegu i rezultacie corocznej zbiórki Orkiestry”.

O tym, że TVN przejął rolę telewizji publicznej, informowaliśmy we wtorek 18 października br. Dwa dni później na stronach internetowych WOŚP umieszczono skierowany do Jurka Owsiaka list, w którym Jacek Kurski składa deklarację o informowaniu o WOŚP. Spytaliśmy biuro prasowe TVP, które anteny będą informować o 25. finale WOŚP i ile czasu antenowego na to przeznaczą, nie otrzymaliśmy jednak odpowiedzi. 

Owsiak odpisał Kurskiemu, zapewniając, że „chociaż głównym nadawcą będzie Grupa TVN, nigdy nie zapominamy o tym, że Telewizja Publiczna była współtwórcą” sukcesu WOŚP. Szef Orkiestry dodał, że „głównym wygranym” zbiórki będą „dzieci i seniorzy w polskich szpitalach”.

(RUT, 21.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo