Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat z największym udziałem w rynku (tydzień 10-16 października)

Największy udział w rynku w minionym tygodniu 10-16 października miał Polsat – zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupach 16-49 i 16-59.

W grupie ogólnej (4+) Polsat prowadził z udziałem 13,14 proc. Drugie miejsce w tej grupie zajął TVN – 11,21 proc. TVP 1 uzyskał 10,26 proc., a TVP 2 – 8,11 proc.
W grupie komercyjnej 16-49 udział Polsatu wyniósł 14,76 proc. Drugi był TVN z 14,1 proc. Dwójka z wynikiem 7,05 proc. wypadła lepiej niż Jedynka (6,14 proc.)
Z kolei w grupie rozliczeniowej TVP (16-59), Polsat miał 14,22 proc. udziału w rynku. TVN uzyskał 13,1 proc., TVP 1 – 7,82 proc., a TVP 2 – 7,62 proc.


Create bar charts

(KOZ, 17.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamy przy finale "Mam talent" w TVN o 15 proc. taniej niż rok temu

Biuro reklamy Grupy TVN zaczęło sprzedaż czasu reklamowego głównej anteny na listopad br.

Najdroższą pozycją w cenniku stacji jest program Magdy Gessler pt. "Kuchenne rewolucje", nadawany w czwartki o 21.30. Za 30-sekundowy spot reklamowy przy tej audycji trzeba zapłacić do 59,9 tys. zł (ceny bez rabatów). To 1 proc. mniej niż w listopadzie ub.r.
Rok temu w TVN najdroższy był program rozrywkowy "Mam talent" (soboty o 20). W listopadzie br. reklama przy tym show kosztuje maksymalnie 56,5 tys. zł (finałowy odcinek zaplanowano na 26 listopada). Jest to cena 14,8 proc. niższa niż przy finale "Mam talent" 28 listopada ub.r.

(RUT, 18.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo