NaTemat z kampanią natywną z Raczkiem, Wesołowskim i Delągiem
Tomasz Raczek (fot. Maciej Stanik, materiały NaTemat)
Bliss, serwis lifestyle'owy Grupy NaTemat (Glob360) ruszył z pierwszą natywną kampanią wideo "Wyjątkowi" Promuje ona ekspresy do kawy De'Longhi serią wywiadów z Jakubem Wesołowski, Tomaszem Raczkiem i Pawłem Delągiem.
"Wyjątkowi" to cykl wywiadów wideo na tematy lifestyle'owe, trwających 3-4 minuty, publikowanych w serwisie Bliss. Plansza reklamująca De'Longhi pojawia się na początku i końcu programu, a w jego trakcie pojawia się temat kawy (np. Jakub Wesołowski w pierwszym odcinku parzy kawę, a Tomasz Raczek w drugim odpowiada na pytanie czy woli ją z mlekiem czy bez). W sumie planowane jest 11 odcinków programu.
Za koncept i jego realizację odpowiada butik reklamy natywnej Grupy naTemat, a za jej plan i koordynację dom mediowy Maxus.
(JM, 10.10.2016)