Temat: internet

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 10, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

NaTemat z kampanią natywną z Raczkiem, Wesołowskim i Delągiem

Tomasz Raczek (fot. Maciej Stanik, materiały NaTemat)

Bliss, serwis lifestyle'owy Grupy NaTemat (Glob360) ruszył z pierwszą natywną kampanią wideo "Wyjątkowi" Promuje ona ekspresy do kawy De'Longhi serią wywiadów z Jakubem Wesołowski, Tomaszem Raczkiem i Pawłem Delągiem.

"Wyjątkowi" to cykl wywiadów wideo na tematy lifestyle'owe, trwających 3-4 minuty, publikowanych w serwisie Bliss. Plansza reklamująca De'Longhi pojawia się na początku i końcu programu, a w jego trakcie pojawia się temat kawy (np. Jakub Wesołowski w pierwszym odcinku parzy kawę, a Tomasz Raczek w drugim odpowiada na pytanie czy woli ją z mlekiem czy bez). W sumie planowane jest 11 odcinków programu.
Za koncept i jego realizację odpowiada butik reklamy natywnej Grupy naTemat, a za jej plan i koordynację dom mediowy Maxus.

(JM, 10.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.