Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Wrzesień 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowe logo kanału telewizyjnego Metro

Energiczne, pogodne i nowoczesne - to nowe logo kanału telewizyjnego Metro. Stacja, tworzona przez spółkę Green Content z Grupy Agora, jeszcze w tym roku rozpocznie nadawanie na MUX-8.

Od połowy września br. kanał telewizyjny Metro ma nowy logotyp. Zastosowana w nim nowoczesna typografia oraz energiczne zestawienie kolorów podkreślają charakter powstającej właśnie stacji.

- Chcemy, by od samego początku telewizja Metro była postrzegana jako energiczna, przyjazna, pogodna, dowcipna, śmiała i nowoczesna. Takie właśnie jest nasze nowe logo oraz związane z nim nierozłącznie oprawa graficzna i identyfikacja wizualna stacji. Jestem przekonana, że koncept kreatywny przygotowany dla kanału świetnie podkreśla wszystkie te cechy i zapowiada, że Metro będzie przenosić widzów do ciekawego i otwartego świata pełnego fascynujących ludzi oraz wydarzeń - mówi Agnieszka Sadowska, prezes zarządu spółki Green Content, odpowiedzialna za rozwój projektów telewizyjnych w Grupie Agora.

Logo kanału telewizyjnego Metro oraz całą identyfikację wizualną, oprawę graficzną i muzyczną stacji stworzył zespół agencji LVOV, specjalizującej się w tworzeniu kontentu wideo i UVMW oraz strategii wizualnej marek, wraz z działami programowym i marketingu telewizji Metro.

Kanał telewizyjny Metro, przygotowany przez spółkę Green Content z Grupy Agora, ma rozpocząć nadawanie jeszcze w 2016 roku w ramach oferty MUX-8, a także satelitarnie i w sieciach kablowych.

Metro będzie kanałem uniwersalnym o profilu filmowo-dokumentalno-lifestyle’owym, skierowanym do szerokiego grona odbiorców poszukujących ciekawej, jakościowej rozrywki. Proponowane w nim treści będą podążać za zainteresowaniami współczesnego widza. Na antenie kanału Metro znajdą się m.in. wyraziste filmy, światowej klasy seriale, odważne dokumenty, a także programy o stylu życia czy też publicystka poruszająca tematy, którymi żyje opinia publiczna.

(23.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.