Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 19, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Polityka" zyskała, a tygodniki prawicowe straciły na sprzedaży - w lipcu 2016

Wciąż mocno spada sprzedaż tygodnika „Wprost” (AWR Wprost), ale inne tygodniki społeczno-polityczne zyskują, co potwierdzają dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za lipiec br.

Średnia sprzedaż „Polityki” (Polityka) wzrosła w lipcu br. (w porównaniu z lipcem 2015) o 5,41 proc., do 123 686 egz., a "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) o 0,37 proc., do 118 812 egz.
Spośród tygodników prawicowych najlepiej sprzedaje się „W Sieci” (Fratria) – 70 819 egz. (spadek o 5,17 proc.). Wynik „Tygodnika do Rzeczy” (Orle Pióro) to 50 284 egz. (spadek o 15,87 proc.), a „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 31 586 egz. (spadek o 7,67 proc.). Za nimi wszystkimi jest "Wprost", który po raz kolejny notuje największy spadek w segmencie – o 34,2 proc., do 24 595 egz.
Aż o 19,89 proc. wzrosła sprzedaż „Tygodnika Powszechnego” (Tygodnik Powszechny) - do 21 220 egz. Drugi tygodnik katolicki - "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media) osiągnął w lipcu 125 289 egz. (wzrost o 1,12 proc.).
Średnia sprzedaż "Tygodnika Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) to 283 847 egz. (spadek o 3,46 proc.).

Copy:
Create bar charts

(IKO, 19.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.