Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 14, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grey Group Poland, Havas Media Group i polski oddział A+E Networks członkami IAA

Agencja Grey Group Poland, dom mediowy Havas Media Group i polski oddział A+E Networks przystąpiły do Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) w Polsce.

IAA to światowa organizacja, od 1938 roku reprezentująca interesy branży reklamowej. Ma 56 oddziałów w 76 krajach i ponad 4,5 tys. aktywnych członków. IAA Polska pracuje obecnie nad „Rekomendacją dla polskiego rynku reklamy na lata 2017 – 2020”, która ma być ogłoszona jesienią br. Jednym z tematów, nad którymi debatują grupy robocze IAA przygotowujące rekomendację, jest standard badań oglądalności wideo w telewizji i internecie.

(RUT, 14.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.