Temat: Igrzyska w Rio

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 22, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Speedo rezygnuje ze współpracy z gwiazdą amerykańskich pływaków Ryanem Lochte

(fot. pixabay.com)

Firma Speedo, producent m.in. strojów pływackich, zerwała kontrakt sponsorski z amerykańskim pływakiem Ryanem Lochte. Powodem jest jego zmyślona opowieść o napadzie podczas igrzysk w Rio de Janeiro.

"Nie możemy zignorować zachowania sprzecznego z wartościami, na których od dawna bazujemy" - napisali przedstawiciele Speedo na Twitterze. Zapowiedzieli także, że 50 tys. dolarów, które miał otrzymać pływak, przeznaczy na wsparcie fundacji Save The Children.
Do rzekomego rozboju (w tym kradzieży m.in. portfeli i kart kredytowych) miało dojść 14 sierpnia, gdy Lochte i trzej inni amerykańscy pływacy wracali taksówką z nocnej imprezy. Napaść na nich mieli ludzie przebrani w mundury policyjne. W rzeczywistości sportowcy brali udział w incydencie na jednej ze stacji benzynowych. Gdy wydało się, że pływak kłamie, zamieścił przeprosiny w mediach społecznościowych.
Międzynarodowy Komitet Olimpijski powołał komisję dyscyplinarną do zbadania sprawy. Zrobić to chce także amerykańska federacja pływacka.

(PAP, DR, 22.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Totalizator Sportowy ogłosił przetarg na kompleksową obsługę reklamową

W poniedziałek 22 sierpnia br. na stronach internetowych Totalizatora Sportowego, spółki skarbu państwa, która ma monopol na prowadzenie gier liczbowych, zamieszczono informację o przetargu nieograniczonym na świadczenie usług reklamowych.

Wybrana w przetargu Totalizatora Sportowego agencja ma się zająć jego kompleksową obsługą reklamową, w tym planowaniem strategicznym, obsługą ATL (radio, prasa, outdoor, telewizja, kino) i BTL (m.in. projektowanie wzorów kuponów-zdrapek), eventami, działaniami niestandardowymi.

Termin składania ofert mija 9 września br. (wadium wynosi 20 tys. zł). Po nim nastąpi etap agencyjnych prezentacji. Umowa z wybraną w przetargu agencją ma być podpisana na rok, z możliwością przedłużenia na kolejny.
Totalizator Sportowy do wybranych agencji skierował bezpośrednie zaproszenie do zapoznania się z warunkami przetargu.

Obecnie za obsługę Totalizatora Sportowego odpowiadają trzy agencje wyłonione w przetargu w marcu 2014 roku: 2012 Agency, Fat Baby i FCB Warsaw.
W marcu br. ze stanowiska prezesa Totalizatora Sportowego został odwołany Wojciech Szpil, który był związany z tą firmą od 2009 roku. Początkowo, jako członek zarządu, odpowiadał za sprzedaż i marketing. Jego następca nie został na razie wybrany.

(AMS, 23.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo