Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 22, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W największych miastach radiowa Jedynka dała się wyprzedzić Tok FM

W największych miastach Radio Tok FM ma wyższą słuchalność od Programu I Polskiego Radia. Natomiast Trójka jest przed Radiem Zet.

Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Millward Brown, w fali maj-lipiec br. udział RMF FM w czasie słuchania w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców (Warszawa, Kraków, Wrocław, Łódź, Poznań) wyniósł 13,5 proc., co oznacza wzrost z 12,6 proc. w tym samym okresie rok wcześniej.

Słuchalność Programu III Polskiego Radia wzrosła z 10,8 proc. do 11,6 proc., a Radia Zet z 9,8 proc. do 10 proc.

Ponadregionalne Radio Tok FM zanotowało wzrost udziału z 6,2 proc. do 7,4 proc. To więcej, niż ma radiowa Jedynka, która w miastach zanotowała spadek z 7,4 proc. do 7,2 proc.

Wśród sieci radiowych najlepszy wynik uzyskała Eska – 6,5 proc. (spadek z 8,4 proc.). Za nią znalazły się Złote Przeboje z 5,4 proc. (spadek z 6,4 proc.) i Radio Pogoda – 3,2 proc. (wzrost z 2,9 proc.).

(KOZ, 22.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.