Temat: Igrzyska w Rio

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sztangista Adrian Zieliński przyłapany na dopingu promuje idee paraolimpizmu

Justyna Kozdryk i Adrian Zieliński w kampanii "Para.olimpijczycy" (fot. materiały prasowe)

Sztangista Adrian Zieliński, wycofany z igrzysk w Rio z powodu stosowania niedozwolonego dopingu, nadal promuje na ulicach polskich miast szczytne idee. Jest jednym z bohaterów kampanii społecznej, której patronem jest AMS, a celem podkreślenie, że – bez względu na dysfunkcje ciała i słabości umysłu – olimpijczyków i paraolimpijczyków łączy poświęcenie dla sportu i tego, by być najlepszym.

Kampania "Para.olimpijczycy" rozpoczęła się wraz z igrzyskami w Rio de Janeiro. Nawiązuje do następującej po niej paraolimpiady, w której mierzą się sportowcy niepełnosprawni. Na 400 wiatach przystankowych (m.in. w Warszawie) obsługiwanych przez AMS prezentują się pary sportowców - paraolimpijczyk z olimpijczykiem. W parze ze zdyskwalifikowanym w ub. tygodniu sztangistą Adrianem Zielińskim (złotym medalistą z Londynu) jest Justyna Kozdryk, która także podnosi ciężary (zdobyła srebrny medal w Pekinie).

– Muszę przyznać, że jest to skucha. Plakaty nadal wiszą, trwają rozmowy, ale nie wiem, co uda się z tym zrobić – mówi Maciej Jabłoński ze studia F11.art.pl, autor kampanii. Kampania została zaplanowana na okres do połowy sierpnia br., ale AMS zgodził się, że na citylightach, które nie zostaną sprzedane następnemu klientowi, kampania "Para.olimpijczycy" będzie mogła pozostać nawet do końca września br.

PRZECZYTAJ TEŻ: AMS zdecydował, że demontuje plakty z Adrianem Zielińskim.

(DR, 17.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: radio

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AMS demontuje citylighty z Adrianem Zielińskim

Citylighty z Adrianem Zielińskim i Justyną Kozdryk nie dotrwają do paraolimpiady

Citylighty kampanii „Para.olimpijczycy” z udziałem sztangisty Adrian Zielińskiego, który został wycofany z Igrzysk Olimpijskich w Rio z powodu stosowanie niedozwolonego dopingu, do czwartku 18 sierpnia mają zniknąć z nośników AMS.

Po tym jak poinformowaliśmy, że na ulicach polskich miast przyłapany na dopingu sztangista Adrian Zieliński nadal promuje idee paraolimpizmu, Grażyna Gołębiowska, dyrektor działu komunikacji marketingowej i PR AMS, informuje, że plakaty z jego wizerunkiem zostaną zdemontowane do czwartku 18 sierpnia br.

Kampania „Para.olimpijczycy” (autorstwa studia F11, a zrealizowana na 400 nośnikach AMS) - z udziałem innych paraolimpijczyków i olimpijczyków nadal będzie realizowana. - Jako operator powierzchni reklamowych nie odpowiadamy jednak za treść plakatów. Jednocześnie nie chcielibyśmy, żeby jeden przypadek plakatu ze zdyskwalifikowanym sportowcem wyrządził uszczerbek całej idei paraolimpijskiej, która jest nam bardzo bliska. W związku z poważnymi kontrowersjami dotyczącymi wymienionego plakatu zdecydowaliśmy się nie przedłużać jego ekspozycji poza zakontraktowany przez klienta okres – tłumaczy Gołębiowska.

Działania rozpoczęły się wraz z igrzyskami w Rio de Janeiro i nawiązują do następującej po nich paraolimpiady. W ramach akcji na plakatach pojawiają się pary sportowców – paraolimpijczyk i olimpijczyk. Adrian Zieliński wystąpił wspólnie z Justyną Kozdryk, która także podnosi ciężary (zdobyła srebrny medal w Pekinie).  (DR)

(17.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo