Temat: radio

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AMS demontuje citylighty z Adrianem Zielińskim

Citylighty z Adrianem Zielińskim i Justyną Kozdryk nie dotrwają do paraolimpiady

Citylighty kampanii „Para.olimpijczycy” z udziałem sztangisty Adrian Zielińskiego, który został wycofany z Igrzysk Olimpijskich w Rio z powodu stosowanie niedozwolonego dopingu, do czwartku 18 sierpnia mają zniknąć z nośników AMS.

Po tym jak poinformowaliśmy, że na ulicach polskich miast przyłapany na dopingu sztangista Adrian Zieliński nadal promuje idee paraolimpizmu, Grażyna Gołębiowska, dyrektor działu komunikacji marketingowej i PR AMS, informuje, że plakaty z jego wizerunkiem zostaną zdemontowane do czwartku 18 sierpnia br.

Kampania „Para.olimpijczycy” (autorstwa studia F11, a zrealizowana na 400 nośnikach AMS) - z udziałem innych paraolimpijczyków i olimpijczyków nadal będzie realizowana. - Jako operator powierzchni reklamowych nie odpowiadamy jednak za treść plakatów. Jednocześnie nie chcielibyśmy, żeby jeden przypadek plakatu ze zdyskwalifikowanym sportowcem wyrządził uszczerbek całej idei paraolimpijskiej, która jest nam bardzo bliska. W związku z poważnymi kontrowersjami dotyczącymi wymienionego plakatu zdecydowaliśmy się nie przedłużać jego ekspozycji poza zakontraktowany przez klienta okres – tłumaczy Gołębiowska.

Działania rozpoczęły się wraz z igrzyskami w Rio de Janeiro i nawiązują do następującej po nich paraolimpiady. W ramach akcji na plakatach pojawiają się pary sportowców – paraolimpijczyk i olimpijczyk. Adrian Zieliński wystąpił wspólnie z Justyną Kozdryk, która także podnosi ciężary (zdobyła srebrny medal w Pekinie).  (DR)

(17.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Youtuber Krzysztof Gonciarz w kampanii Orange #NapędzaniŚwiatłem

W nowej kampanii  Orange reklamuje światłowód, który umożliwia przesyłanie danych z prędkością do 600 Mb/s.

Celem kampanii #NapędzaniŚwiatłem jest pokazanie Polakom, że już dziś mają dostęp do technologii, która może zmienić ich codzienność. Pierwszym elementem kampanii jest film przygotowany przez znanego youtubera Krzysztofa Gonciarza. Twórca, na co dzień mieszkający w Tokio, w spocie pt. „Światło” opowiada m.in. o zawrotnym tempie życia w Japonii, możliwym jedynie dzięki zaawansowanej technologii i dostępowi do superszybkiego Internetu.
Kolejnymi elementami kampanii będą: współpraca marki Orange z grupą polskich użytkowników Instagram, którzy w swoich kanałach przygotują filmy pokazujące, jak światło i światłowód przyspieszają ich codzienność i konkurs dla użytkowników Instagrama. Najlepsze filmy z hashtagiem #NapędzaniŚwiatłem zostaną nagrodzone i będą mogły zostać wykorzystane w spocie Orange.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja VML Poland.

(AMS, 18.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo