Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 10, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis Bezuzyteczna.pl na Facebooku angażuje najbardziej

Najbardziej angażującym profilem na Facebooku zaliczanym przez firmę Sotrender do kategorii Media internetowe był w lipcu br. profil satyrycznego serwisu z ciekawostkami Bezuzyteczna.pl. W kategorii Media tradycyjne najsilniejszy pod tym względem był profil „Przeglądu Sportowego”.

Profil Przegląd Sportowy angażował 307,8 tys. osób (45 proc. odwiedzających profil) - tylu użytkowników wykonało na nim w lipcu br. co najmniej jedną z czynności: polubiło profil, skomentowało lub napisało post. Kolejny w zestawieniu był profil TVN24.pl, który miał 283 tys. zaangażowanych użytkowników (26 proc.). Dalej był profil TVN – 250 tys. (26 proc.).
Najwięcej fanów w kategorii Mediów tradycyjnych ma Radio Eska – 2,067 mln. Kolejne miejsca zajmują: Eska TV – 1,562 mln i Disney Channel Polska - 1,14 mln.
W kategorii Media internetowe najbardziej angażował profil serwisu Bezuzyteczna.pl (profil satyrycznego serwisu z ciekawostkami) – 528 tys. zaangażowanych osób (27 proc.). Profil ten ma również najwięcej fanów – 1,923 mln.
Spośród tytułów prasowych najwięcej fanów miał profil Fakt24.pl – 773 tys. polubień. Dalej w zestawieniu były "Przegląd Sportowy" – 690 tys. i „Gazeta Wyborcza” – 442 tys.
Najpopularniejszy w kategorii produkcji telewizyjnych był profil programu "M jak miłość" (TVP 2) – prawie 836 tys. polubień. Dalej uplasowały się: profil programu „Szkoła” (TVN) – 762 tys. i „The Voice of Poland" (TVP 2) – 752 tys.

(IKO, 10.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.