PZU ruszył z przetargiem reklamowym full service
Do wybranych agencji reklamowych trafił brief przetargowy z PZU - wynika z ustaleń "Presserwisu".
Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, przetarg dotyczy kompleksowej, strategiczno-kreatywnej obsługi reklamowej PZU. W ubiegłym tygodniu odbyły się już spotkania z wybranymi agencjami (tzw. debriefing), na których wyjaśniano kwestie związane z zakresem przetargu. Do wybranych przez reklamodawcę agencji (nie udało nam się ustalić ilu) trafił już brief reklamowy. Przypomnijmy, że na początku maja br. PZU wysłał RFI (Request For Information - zapytanie o informację) aż do 98 agencji.
Obecnie za platformę komunikacyjną PZU odpowiada agencja DDB&tribal, a za działania w Internecie - VML Poland. Ubezpieczyciel wybiera w przetargu także agencję digital, podmiot do organizacji wydarzeń specjalnych oraz dom mediowy.
(AMS, 09.08.2016)