Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 09, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PZU ruszył z przetargiem reklamowym full service

Do wybranych agencji reklamowych trafił brief przetargowy z PZU - wynika z ustaleń "Presserwisu".

Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, przetarg dotyczy kompleksowej, strategiczno-kreatywnej obsługi reklamowej PZU. W ubiegłym tygodniu odbyły się już spotkania z wybranymi agencjami (tzw. debriefing), na których wyjaśniano kwestie związane z zakresem przetargu. Do wybranych przez reklamodawcę agencji (nie udało nam się ustalić ilu) trafił już brief reklamowy. Przypomnijmy, że na początku maja br. PZU wysłał RFI (Request For Information - zapytanie o informację) aż do 98 agencji.
Obecnie za platformę komunikacyjną PZU odpowiada agencja DDB&tribal, a za działania w Internecie - VML Poland. Ubezpieczyciel wybiera w przetargu także agencję digital, podmiot do organizacji wydarzeń specjalnych oraz dom mediowy.

(AMS, 09.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.