Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Newsweek Polska" w maju z największym wzrostem sprzedaży

W maju br. wśród tygodników opinii najbardziej wzrosła sprzedaż "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) w porównaniu tego miesiąca ub.r. Poza nim wzrost zanotował tylko "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny).

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik „Polityka” (Polityka) w maju sprzedawał się średnio w 112 271 egz. (spadek o 2,98 proc.). Wzrost sprzedaży o 4,89 proc. zanotował "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska), który sprzedawał się średnio w 109 279 egz.
Wśród tygodników prawicowych najlepiej sprzedaje się "W Sieci" (Fratria) – 70 015 egz. (spadek o 8,07 proc.). "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) zanotował podobny spadek o 8,7 proc., do 52 509 egz.
Największy spadek zanotował w maju tygodnik "Wprost" (AWR Wprost) - o 33,27 proc., do 23 407 egz. Sprzedaż tygodnika "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) wyniosła 16 680 egz. (spadek o 4,71 proc.).
Średnia sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) wyniosła 125 189 egz. (spadek o 5,19 proc.). Wynik "Tygodnika Powszechnego" (Tygodnik Powszechny) to 19 059 egz. (wzrost o 0,95 proc.).
"Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) miał średnią sprzedaż 282 727 egz. (spadek o 0,99 proc.).

 


Create bar charts

(JM, 20.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.