K2 i Grey Group negocjują w sprawie akwizycji
Grey Group Poland i K2 prowadzą rozmowy w sprawie akwizycji – dowiedział się "Presserwis".
Celem jest przejęcie przez Grey Group agencji K2 - wynika z naszych ustaleń. Klaudia Rakowska-Zając, dyrektor ds. marketingu i PR w K2, nie komentuje tych informacji. Nie chce się do nich odnieść także Anna Pańczyk, chief executive officer Grey Group Poland. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że doszło m.in. do spotkania Marka Pritcharda, CEO Central and Eastern Europe Grey, z przedstawicielami K2. Rozmowy są na wczesnym etapie i dla żadnej ze stron nie są wiążące.
W marcu br. Katarzyna Kluk, szefowa agencji PR Cohn & Wolfe (Grey Group), potwierdziła, że wizyta Davida Pattona (CEO i prezes Grey Group Europe, Middle East and Africa) miała też na celu omówienie planów akwizycyjnych.
Grey Worldwide Warszawa już w 2012 roku była zainteresowana przejęciem agencji interaktywnej i prowadziła w tej sprawie rozmowy, m.in. z Digital One (przejętej w ub.r. przez Deloitte). Jednak po tym, jak sieć Grey Worldwide na region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) nawiązała partnerstwo strategiczne z interaktywną siecią Possible Worldwide, plany akwizycyjne zarzucono - Grey Worldwide Warszawa miała korzystać z jej usług.
Także K2 na początku roku potwierdziła, że prowadzi proces przeglądu inwestorów pod kątem akwizycji przez międzynarodowy holding reklamowy.
(AMS, 08.07.2016)