Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 01, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy algorytm Facebooka preferuje rodzinę i znajomych

Facebook wprowadza zmiany w algorytmie wyświetlania postów. Częściej mają być wyświetlane treści publikowane przez znajomych i rodzinę, kosztem profili firmowych.

Zmiana ta oznacza, że treści będą lepiej widoczne w serwisie, gdy podzieli się nimi nasz znajomy lub członek rodziny, niż gdy opublikuje je firma. "Przewidujemy, że wraz ze zmianą niektórym profilom spadnie ruch, ale zależy to od wskaźników danego profilu i jego widowni" - wyjaśnia Lars Backstrom, engineering director w Facebooku.
Facebook ostatni raz skorygował algorytm w podobny sposób, premiując treści od znajomych kosztem innych profili w kwietniu br.

(JM, 01.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.