Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 01, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PGE szuka agencji PR do dwuletniej współpracy

Polska Grupa Energetyczna (PGE) w przetargu szuka agencji PR, która będzie odpowiadać za kampanię edukacyjno-informacyjną związaną z budową pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej.

Działania edukacyjno-informacyjne mają być skierowane do mieszkańców gmin na Pomorzu, gdzie ma powstać elektrownia. Agencja ma m.in. realizować działania media relations (monitorować media - też społecznościowe - inicjować materiały prasowe, współpracować z dziennikarzami), przygotowywać treści materiałów informacyjnych (reklamowych, treści do newslettera), odpowiadać za komunikację wewnętrzną.
Współpraca z wybraną agencją potrwa dwa lata. Przy wyborze oferty PGE będzie kierowała się kryteriami: cena (60 pkt), cena ryczałtowa (50 pkt), cena opcja (10 pkt), doświadczenie zespołu dedykowanego do realizacji zamówienia (15 pkt), doświadczenie wykonawcy (5 pkt), wykonanie zadania przetargowego (20 pkt).
Termin składania ofert mija 11 kwietnia br.

(DR, 01.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Edelman do likwidacji, wszyscy jej pracownicy dostali wypowiedzenia

Po 11 latach kończy działalność agencja PR - Edelman. Tak zdecydowała międzynarodowa centrala tej sieci. Klientów agencji ma przejąć Lighthouse Consultants. Uzyskała ona status agencji afiliacyjnej - poinformował wczoraj serwis PRoto.pl. Wszyscy pracownicy Edelmana w Polsce (ponad 20 osób) zostali zwolnieni.

- Lighthouse Consultants jest uznanym graczem na rynku obsługującym takich klientów, jak Abbvie i Pfizer. Posiada także kompetencje do obsługi globalnych klientów Edelmana na takim poziomie, jakiego oczekują – zapewnia Vanessa Pymble, dyrektor marketingu oddziału agencji Edelman w Wielkiej Brytanii. Podaje też, że zadaniem Lighthouse Consultants będzie zakończenie działalności agencji Edelman w Polsce. Nie podaje powodów jej zamknięcia.
Z naszych ustaleń wynika,
że pracownikom Edelmana ich zwolnienie wytłumaczono zmianą strategii. W nowej nie ma miejsca na biura agencji nie tylko w Polsce, ale też w Szwajcarii i Rosji.
W ub.r. agencja Edelman wygrała m.in. przetarg HTC, Centrum Onkologii, zapewniała wsparcie PR kampanii Avivy z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej. W Polsce działała od 2005 roku. Ostatnim prezesem firmy była Ewa Szejner. Nie udało nam się z nią wczoraj skontaktować.
"Agencja Edelman była źle zarządzana, czego wyrazem jest to, że tak wielu ludzi z tej firmy odchodziło" - mówi Sebastian Hejnowski, CEO MSL Group w Europie Środkowo-Wschodniej

(DR, 06.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo