Dział: ŻYCIE W AGENCJI

Dodano: Luty 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Industrialne przestrzenie Walk

Grupa marketingowa Walk od 2015 roku funkcjonuje w pofabrycznym budynku przy ul. Dzielnej 60 w Warszawie.

To połączenie starego (pozostałości po fabryce tabacznej Noblesse, a później Polskiego Monopolu Tytoniowego) i nowego. Jest industrialna cegła i beton w zestawieniu z dużymi przeszkleniami, przegrodami z poliwęglanu, żywicą epoksydową. W wystroju dominuje czerwień, co jest nawiązaniem do logo grupy Walk. Na ścianach są grafiki odzwierciedlające charakter pomieszczeń lub osób w nich pracujących. Ich autorem jest David Ricchi, design director Walk Design. Za architekturę wnętrz odpowiada Marta Miklaszewska (Marchitektka).

Na powierzchni prawie tysiąca metrów kwadratowych dla 100 osób podzielonych na siedem business unitów: Walk Creative, Walk Design, Walk Digital, Walk Events, Walk Promotion, Walk PR, Walk Social Media. Pod jednym dachem powstają kompleksowe kampanie dla: Grupy Adamed, Nikona, Polskiego Radia, Red Bulla, czy marki Żubr.
 

Grupa marketingowa Walk od 2015 roku funkcjonuje w pofabrycznym budynku przy ul. Dzielnej 60 w Warszawie.
Grupa marketingowa Walk od 2015 roku funkcjonuje w pofabrycznym budynku przy ul. Dzielnej 60 w Warszawie.
Grupa marketingowa Walk od 2015 roku funkcjonuje w pofabrycznym budynku przy ul. Dzielnej 60 w Warszawie.

(23.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.