Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 10, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Były sekretarz redakcji "Przeglądu Sportowego" rzecznikiem Śląska Wrocław

(fot. pixabay.com)

Krzysztof Świercz, który do stycznia br. był sekretarzem redakcji „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer), został rzecznikiem prasowym klubu piłkarskiego Śląsk Wrocław.

Świercz przez wiele lat był zastępcą redaktora naczelnego „PS”, a przez ostatnie dwa lata sekretarzem redakcji. W przeszłości pracował w działach sportowych m.in. „Gazety Wyborczej” we Wrocławiu, a także „Super Expressu” i „Faktu”. Równolegle z pracą w klubie będzie wykładowcą wydziału dziennikarstwa na Uniwersytecie Wrocławskim. Na stanowisku rzecznika prasowego klubu piłkarskiej Ekstraklasy zastąpił Michała Mazura, który odchodzi po siedmiu latach.
- Krzysztof Świercz zakończył pracę w "Przeglądzie Sportowym" 31 stycznia. Teraz obowiązki sekretarza redakcji zostaną podzielone między kilka osób. Największe kompetencje otrzyma Paweł Wołosik, szef działu Inne sporty - informuje redaktor naczelny "PS" Michał Pol.

(MAC, 10.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 10, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola Polska wybrała drugą po Rc2 agencję do obsługi PR

Array

Coca-Cola Polska zdecydowała się na powiększenie liczby agencji PR, z którymi współpracuje - wynika z informacji "Presserwisu".

Do przeglądu były zaproszony cztery agencje: oprócz dotychczas obsługującej Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, także Partner of Promotion, Hill + Knowlton Strategies i MSLGroup. Coca-Cola zdecydowała się na kontynuowanie współpracy z Rc2, ale obecnie za PR mają być odpowiedzialne dwie agencje. Drugą będzie Hill + Knowlton Strategies. Umowa z nią nie została jednak jeszcze formalnie podpisana.

(AMS, 10.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo