Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 23, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Rynku Rolnego unieważniła przetarg na obsługę PR

(fot. pixabay.com)

Agencja Rynku Rolnego unieważniła przetarg na obsługę public relations, tuż po zamknięciu zbierania ofert.

ARR ogłosiła przetarg na początku listopada br. Unieważniła go 19 listopada, o czym poinformował serwis Proto.pl. Oficjalnym powodem jest "wystąpienie istotnej zmiany okoliczności", która sprawiła, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Agencja wyjaśnia, że zmieniła się koncepcja prowadzenia usług public relations, a wcześniej nie nie można było tego przewidzieć. Pod pismem wyjaśniającym powody anulowania przetargu podpisał się Radosław Szatkowski, prezes ARR.
Iwona Ciechan, pełniąca obowiązki rzecznika prasowego ARR, przyznała, że anulowanie przetargu ma związek z wynikiem wyborów parlamentarnych. Do unieważnionego w czwartek przetargu zgłosiło się 10 firm. Współpraca z wybranym w tym postępowaniu wykonawcą miała być nawiązana do grudnia 2017 roku. Wykonawca miał występować w imieniu prezesa ARR w radiu, prasie i telewizji, przygotowywać informacje o działalności ARR oraz odpowiadać na pytania dziennikarzy.
Iwona Ciechan jest oddelegowana do ARR z agencji Asysta Consulting, która wygrała przetarg na obsługę PR dwa lata temu. Umowa ARR z Asysta Consulting kończy się 15 grudnia br., co było powodem ogłoszenia nowego przetargu.

(AMP, 23.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.