Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 06, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Uroda Życia” wejdzie na rynek 10 października

Na piątek 10 października br. Edipresse Polska planuje debiut luksusowego miesięcznika dla pań „Uroda życia” (Edipresse Polska). Wydawca liczy na 80 tys. egz. średniej sprzedaży.

- Pismo kierujemy do grupy kobiet 35+, które są aktywne, sporo już osiągnęły, są stabilne finansowo, ale poszukują nowych inspiracji i pogłębionych treści - mówi redaktor naczelna "Urody Życia" Anna Maruszeczko. - Pragniemy, aby razem z nami czytelniczki nabierały apetytu na życie, lepiej rozumiały i siebie, i tych, na którym im zależy. Chcemy, by zawsze były na czasie - dodaje Maruszeczko.

Nowy miesięcznik ma prezentować portrety ludzi nieznanych w mediach. Będą w nim teksty psychologiczne. Wśród autorów będą m.in. Marzena Rogalska, Magdalena Żakowska, Agnieszka Maciąg, Jacek Masłowski. Stałymi felietonistami zostali: Stanisława Celińska, Małgorzata Szumowska, Arkadiusz Recław i Katarzyna Lengren.

Anna Maruszeczko wcześniej pracowała dla innego tytułu Edipresse Polska dwutygodnika „Viva!”. Pracowała też w Radiu Koszalin, radiowej Jedynce, Radiu Kolor, Tok FM, Radiu Plus, TVP 1 i Canal+. W stacji TVN prowadziła programy "Miasto kobiet", "Bez oporów" i "Na zakręcie".

Debiut „Urody Życia” będzie wsparty kampanią promocyjną w telewizji, kinach, radiu,  Internecie, czasopismach, nośnikach reklamy zewnętrznej i w punktach sprzedaży.

Wydawca liczy, że nowy miesięcznik osiągnie sprzedaż na poziomie 80 tys. egz. Startuje z ceną magazynu 7,99 zł i 220 stronami podstawowej objętości.

(MAC, 06.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.