Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 09, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Historia kryzysu NC+ (krok po kroku)

(fot. Piotr Król)

Połączenie platformy N i Cyfry+ miało być wielkim sukcesm, a jak na razie jest wielką klapą. Nowo powstała platforma NC+ nie może się wygrzebać z wizerunkowego kryzysu, który trwa od dnia ogłoszenia jej oferty. Przygotowaliśmy ściągawkę pokazującą jak on przebiegał.

21 marca 2013

W Hilton Warsaw Hotel Magda Mołek prowadzi konferencję, na której prezes NC+ Julien Verley ogłasza koniec kompromisów dla abonentów, którzy musieli wybierać pomiędzy dwoma płatnymi telewizjami działającymi w segmencie premium (zobacz fotorelację z konferencji).
NC+ prezentuje ofertę platformy telewizyjnej powstałej z połączenia N i Cyfry + (zobacz oferowane pakiety)
Na profilu NC+ na Facebooku pojawiają się tysiące negatywnych komentarzy pod adresem nowej oferty. ”Dziękujemy za wszystkie Wasze uwagi. Są one dla nas naprawdę ważne. Jest nam przykro, że nasza nowa oferta spotkała się z taką krytyką z Waszej strony” – odpowiada administrator NC+ (zobacz jak abonenci krytykowali NC+)

22 marca 2013

NC+ przyznaje, że ma za mało konsultantów: ”Pomimo zatrudnienia dodatkowych konsultantów, zainteresowanie ofertą nc+ przerosło nasze oczekiwanie, w związku z czym prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość”. 

25 marca 2013

Prezes NC+ Julien Verley informuje dziennikarzy, że platforma mimo krytyki nie zmieni oferty

28 marca 2013

NC+ przyznaje, że firma miała problemy komunikacyjne, które spowodowały niezadowolenie części abonentów. Klienci Cyfry+ na trzy miesiące dostają dostęp do nSport, a platformy N – do MiniMini+, Ale Kino+, Planete +, Domo+, Kuchnia+, TeleToon+.

 
 

Wiceprezes NC+ Beata Mońka w trybie natychmiastowym odchodzi z firmy

NC+ informuje o sukcesie i przedłużeniu o rok kontraktu na pokazywanie meczów piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy.

2 kwietnia 2013

Założyciel strony Anty NC+ Dawid Zieliński odmawia prezesowi NC+. ”Dziękuję za zaproszenie na spotkanie, ale zmuszony jestem odmówić” – pisze student.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko ITI Neovision, które ma wyjaśnić, czy firma jednostronnie zmieniając abonentom ofertę platformy N na ofertę NC+ naruszyła zbiorowe interesy konsumentów.

Wypowiedzenie składa Kamila Barabasz, dyrektor HR i administracji Canal+ Cyfrowego

5 kwietnia 2013

Tomasz Lis na swoim blogu pisze o zmianach w ofercie NC+: „złodziejstwo i rozbój” oraz „szczyt chamstwa”.

8 kwietnia 2013

NC+ prosi klientów na Facebooku o kilka dni cierpliwości i informuje, że intensywnie pracuje nad nowymi rozwiązaniami.

12 kwietnia 2013

Zarząd NC+ w ogłoszeniach prasowych "bardzo przeprasza" abonentów i wycofuje się z automatycznego przenoszenia klientów do nowo powstałej platformy

 Komentarz Dariusza Tworzydło, eksperta ds. PR z Uniwersytetu Wrocławskiego:
"Błędnym założeniem NC+ było myślenie, że sprawa ucichnie"

 

(09.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.