Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 22, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W reklamie telewizyjnej napój Minerado porównywany jest z Caprio

Wczoraj ruszyła kampania porównawcza wprowadzonego ponownie na rynek napoju marki Minerado (Agros Nova) i Caprio (Maspex Wadowice).

Marka napoju Minerado była obecna na rynku cztery lata temu. Obecnie Agros Nova zdecydowała się odświeżyć jej wizerunek i ponownie wprowadzić na rynek, bo w potrfolio miała tylko soki: Fortunę i Pysio. W reklamie przygotowanej przez agencję Red8 Communications Group producent podkreśla, że atutem napoju Minerado jest brak dodatku cukru i innych substancji słodzących. Aby ten przekaz wzmocnić, produkt Agros Nova porównywany jest z napojem konkurencji – Caprio. W 15-sekundowym spocie dwa napoje stoją obok siebie. Na ich pudełkach widać ten sam napis ”Bez dodatku cukru”. ”Napis bez dodatku cukru nie zawsze oznacza to samo. Caprio nie dodaje cukru, ale dodaje sztucznych słodzików, a Minerado jest bez dodatku cukru i bez żadnych substancji słodzących” – mówi lektor w reklamie. Spot emitowany jest w TVP 1, Polsacie, TVP 2, TVN-ie, TVN Siedem i kanałach tematycznych At Mediów. Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa. Pomysł kreatywny polegający na podkreślaniu, że produkt jest bez dodatku cukru, Agros Nova zastosowała w ub.r. w stosunku do soku marki Fortuna.

(MAZ)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 22, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aviva w przeciwieństwie do PZU dziękuje, a nie przeprasza

Wczoraj Grupa Aviva rozpoczęła kampanię "Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować", w której promuje ubezpieczenia komunikacyjne direct w Aviva.

Dział marketingu grupy Aviva twierdzi, że pomysł na kampanię to efekt badań fokusowych. Wynikało z nich, że klienci Avivy są bardzo zadowoleni ze zmiany ubezpieczyciela. Celem kampanii jest przede wszystkim zachęcenie kierowców, którzy dotąd nie kupowali ubezpieczeń w systemie direct, do sprawdzenia, jaką ofertę ma dla nich Aviva. W reklamach Avivy trudno nie dostrzec nawiązania do wcześniejszej kampanii OC w PZU. W czerwcu ubezpieczyciel prowadził kampanię, w której ludzie przepraszali swoich znajomych i rodzinę za to, że nie polecili im ubezpieczenia komunikacyjnego OC w PZU, bo myśleli, że jest drogo. Na przykład w jednej z reklam bohaterka przepraszała koleżankę, stojąc przed domofonem z pakunkiem w rękach. Spot Avivy zdaje się pokazywać drugą stronę tej sytuacji. Bohaterka mówi do koleżanki, która ją odwiedza: ”Marta, daj spokój. Nie musisz mnie przepraszać. Naprawdę. No nie ma za co. Zostaw te okropne eklerki. Mam pomysł. Idziemy na sałatkę. Słuchaj. Dostałam w Aviva Commercial Union wymarzoną ofertę. Teraz ubezpieczenie samochodu to dla mnie pikuś. Dzięki tobie, kochana”. Drugi spot Avivy to również parodia reklamy PZU, ale jej bohaterem jest mężczyzna. Autorką pomysłu jest agencja Testardo Gram, a media zaplanował Universal McCann. Oprócz telewizji kampania Avivy jest prowadzona w Internecie i radio. Grupa Aviva nie jest pierwszym reklamodawcą, który nawiązuje do kampanii PZU. W lipcu zrobił to także mBank (Grupa BRE) w kampanii swojego ubezpieczenia komunikacyjnego OC – mDirect. Michał Witkowski, rzecznik prasowy PZU, nie chciał komentować kampanii Avivy: - Nie oceniamy działań i reklam konkurencji – uzasadnił. - Doceniamy, w tym kontekście, bardzo dobre, naszym zdaniem, hasło reklamowe jednego z dzienników: ”Naśladownictwo to najwyższa forma uznania”.

(MŁ)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo