Zapisz się na:
Pressletter
Wirtualna Polska potrzebowała jakościowych treści
Wirtualna Polska potrzebowała jakościowych treści
Paweł Nowacki, zastępca redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej” ds. Internetu
2014-12-01

Kupno Money.pl przez Wirtualną Polskę pokazuje, że w Internecie walka o zasięg nie jest już tak ostra, zaczęło się liczyć dotarcie do wartościowych użytkowników.

Po pozyskaniu Money.pl przez Wirtualną Polskę portal ma kolejną możliwość docierania do użytkowników biznesowych. Wirtualnej Polsce dzięki swojemu zasięgowi łatwiej będzie monetyzować treści serwisu biznesowego. Poza tym, Wirtualna Polska konkuruje z Onetem o pozycję lidera wśród portali. Onet niedawno kupił NK.pl, a Wirtualna Polska potrzebowała jakościowego kontentu, stąd inwestycja w serwis specjalistyczny. Nie zapominajmy, że Grupa Wirtualna Polska kupiła całą Grupę Money, do której należą też inne serwisy, może nie tak znane jak Money.pl, ale też ciekawe. Wirtualna Polska została przejęta przez O2, który kojarzył się z treściami rozrywkowymi. Kupno Money.pl wpływa na zmianę wizerunku Wirtualnej Polski.

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




W sprawie zatrzymanych dziennikarzy brakło cudownych uniesień w stylu Moniki Olejnik
Janusz Ansion, redaktor naczelny i wydawca "Kuriera Słupeckiego"
Kim jest Ewa Stankiewicz, która przemawia na manifestacjach?
Jacek Żakowski, publicysta tygodnika „Polityka”

Wcześniejsze opinie

Ja w siedzibie PKW też bym został
Paweł Lisicki, redaktor naczelny „Tygodnika do Rzeczy”
Sprężyna, bursztyn, smok i spółka
Piotr Zajlich, creative & strategic director San Markos
Bauer potrafi pozycjonować takie pisma jak
Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse Polska
Muzo.tv szuka swojego charakteru
Jarosław Burdek, dyrektor programowy Tele 5 i Polonii 1

< POPRZEDNIE 1234567891011
A A A


Inne opinie



















Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Jak obejrzeć coś ciekawego w telewizji i nie wydać zbyt wiele?

Przed świętami kablówki i platformy cyfrowe stają na głowie, żeby zachęcić nas do swojej oferty. Jak w gąszczu promocji wybrać te najlepsze?

Czerwona sprężyna nie będzie logo Polski?

Organizatorów martwi nie tyle to, że odzew w konkursie był znacznie skromniejszy niż się spodziewali, ale że w trakcie wybierania logotypu dla Polski wiele było słychać krytycznych głosów.

Losy Google News w Hiszpanii pokazują hipokryzję tradycyjnych mediów

Hiszpanom nie udało się wydoić Google'a – gigant zamknął Google News zamiast zgadzać się płacić absurdalny podatek od linkowania. Co na to wydawcy? Wystraszyli się, że stracą dodatkowe źródło ruchu, i... domagają się od państwa, aby zmusiło Google News do powrotu.

Jak projektować mobilne kampanie? Te kreacje inspirują

W ciągu pięciu najbliższych lat rynek tabletów w Polsce wzrośnie aż sześciokrotnie, do 12 milionów urządzeń - wynika z prognozy firmy PwC. W 2018 roku tablety będzie miał co trzeci z nas. Przyszłość smartfonów? Również obiecująca - na polskim rynku będzie ich ponad 44 miliony i będą stanowiły zdecydowaną większość wszystkich komórek. Dla reklamodawców to nie tylko ogromna szansa, ale i spore wyzwanie. Jak wykorzystać w reklamie ten kanał?

Najnowszy numer

Okładka Press

Gdzie dwóch się nie bije

Z Janem Wróblem i Romanem Kurkiewiczem, prowadzącymi „Dwie prawdy” w TVN 24, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
korektor
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine