Zapisz się na:
Pressletter
Witryna www.plus.pl po zmianach prezentuje się nowocześnie, świeżo i bez zbędnych fajerwerków
Witryna www.plus.pl po zmianach prezentuje się nowocześnie, świeżo i bez zbędnych fajerwerków
Marcin Piwnicki, creative director Peppermint
2014-07-28

Nowa strona sieci komórkowej Plus zdecydowanie jest na plus! Poza designem przepracowano również strukturę serwisu www.plus.pl.

Uproszczono skomplikowane dwupoziomowe menu i rozgraniczono na wyższym poziomie klientów idywidualnych i biznesowaych, co okazało się być bardzo dobrym pomysłem.

Zmianie uległa również tzw. karuzela produktów promowanych. Choć animacje mogły by być lepiej zsynchronizowane i dopracowane, to i tak jest nieźle. Można próbować doszukiwać się tu jednak analogii do rozwiązań jednego z największych konkurentów. Sekcja pod karuzelą została poświęcona internetowi LTE i nie powinno to nikogo dziwić ponieważ jest to największy atut Plusa.

By móc jednak rzetelnie wypowiedzieć się o nowej stronie postawiłem sobie za cel znalezienie na niej odpowiedzi na pytanie, które kiedyś mnie dotyczyło i w dalszym ciągu jest poruszane na forach. Nie pomógł w tym brak wyszukiwarki na stronie. Łatwo nie było, ale w końcu udało mi się dotrzeć do odpowiedzi. Niestety strona z odpowiedzią wyświetliła się w starej szacie graficznej serwisu.

Minusem jest też brak ułatwień na www.plus.pl dla osób niedowidzących np. zwiększenia kontrastu, czy wielkości czcionek.

Reasumując: strona prezentuje się nowocześnie, świeżo i bez zbędnych fajerwerków, choć wymaga dopracowania w szczegółach. Niewątpliwie największą zaletą jest prawidłowe jej wyświetlanie na urządzeniach mobilnych. Choć RWD jest już dziś standardem to niestety bardzo często nie jest standardem prawidłowe jego wykonanie.

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




Wydawcy zmieniają grupę komercyjną, bo tracą młodych czytelników
Lucyna Koba, deputy media director w domu mediowym Lowe Media
Antyradio ma szansę na 1,5 proc. udziału w rynku
Leszek Kozioł, prezes Radia Eska i wiceprezes Grupy Radiowej Time

Wcześniejsze opinie

Zostawcie w spokoju dziennikarzy!
Andrzej Skworz, redaktor naczelny „Press”
Polska brzmi tysiąc razy lepiej niż Poland
Witold Koroblewski, dyrektor kreatywny Ambasada Brand Communications
Odejście Zaniewskiego i Przybory to znak czasów
Dorota Gomółka, business development director w agencji Cheil Polska

< POPRZEDNIE 1234567891011
A A A


Inne opinie



















Przegląd mediów

Przetasowanie w rankingu operatorów cyfrowej TV

Z 20 mln klientów platforma cyfrowa Sky Europe, która powstanie po planowanej 
fuzji BSkyB, Sky Italia i Sky Deutschland, może się stać największym dystrybutorem cyfrowej telewizji w Europie.

Na Allegro królują tablety i rowery

Tylko w pierwszym półroczu przez ten największy
w kraju serwis aukcyjny sprzedało się 125 mln przedmiotów.

Zmartframe zmieni stary monitor w wielki tablet z Androidem

Ten pomysłowy gadżet nie tylko wzbogaci stary monitor o obsługę dotyku, ale pozwoli zmienić go w wielki, stacjonarny tablet z Androidem.

Stan socialmedia: Zacznijmy od Apple

Oj, jak na wakacje to całkiem ciasno w tym tygodniu. Sporo produkcji niezłych, wcale nie mniej kontrowersyjnych.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine