Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Kwiecień 03, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat przed TVN i Jedynką

Dane z okresu 24.03.2014 - 30.03.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 13,18%
2 TVN 13,16%
3 TVP1 11,98%
4 TVP2 9,65%
5 TVN7 3,40%
6 TV PULS 3,07%
7 TVN24 3,00%
8 TVP INFO 2,69%
9 TV4 2,49%
10 Polsat2 1,53%
11 TVP Seriale 1,36%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,33%
13 Polsat News 1,28%
14 Puls 2 1,20%
15 TVP Regionalna 0,94%
16 TV6 0,92%
17 Discovery 0,90%
18 Polo TV 0,81%
19 TVP Rozrywka 0,78%
20 TVN Style 0,72%
  Inne 25,61%















Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-03-25 20:44:00 7 169 20,30%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 2014-03-30 20:24:44 6 227 17,63%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-03-26 20:44:56 5 704 16,15%
4 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-03-24 20:09:11 4 639 13,13%
5 FAKTY TVN 2014-03-27 19:00:04 4 557 12,90%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-03-27 20:30:36 4 497 12,73%
7 WIADOMOŚCI TVP1 2014-03-25 19:30:05 4 335 12,27%
8 PROGNOZA POGODY TVP1 2014-03-30 20:12:25 4 129 11,69%
9 DANCING WITH THE STARS TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ Polsat 2014-03-28 20:05:09 4 091 11,58%
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2014-03-24 21:35:41 4 055 11,48%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(03.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.