Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Marzec 13, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed TVN i Polsatem

Dane z okresu 03.03.2014 - 09.03.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 13,77%
2 TVN 12,43%
3 Polsat 12,26%
4 TVP2 9,92%
5 TVN7 3,56%
6 TVN24 3,34%
7 TVP INFO 3,20%
8 TV PULS 2,92%
9 TV4 2,62%
10 Polsat2 1,47%
11 Polsat News 1,36%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,27%
13 TVP Seriale 1,23%
14 Puls 2 1,23%
15 TVP Regionalna 0,95%
16 TV6 0,91%
17 Eurosport 0,87%
18 TVP Rozrywka 0,84%
19 TVP ABC 0,84%
20 Polo TV 0,83%
  Inne 24,18%

 

 

 

 

 

 

 

 

Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-03-03 20:41:32 7 173 20,31%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 2014-03-09 20:27:12 6 446 18,25%
3 TELEEXPRESS TVP1 2014-03-04 17:54:25 5 467 15,48%
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-03-05 20:44:44 5 353 15,16%
5 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-03-06 20:33:14 5 044 14,28%
6 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH OSLO TVP1 2014-03-09 13:51:39 4 981 14,10%
7 WIADOMOŚCI TVP1 2014-03-09 19:30:11 4 816 13,63%
8 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2014-03-09 19:59:53 4 796 13,58%
9 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH KUOPIO TVP1 2014-03-04 16:48:06 4 771 13,51%
10 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-03-05 20:09:07 4 716 13,35%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(13.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.