Zobacz także:
 
Oglądalność TV

Jedynka wyprzedziła Polsat


Dane z okresu 15.10.2012 - 21.10.2012 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku
  STACJA SHR %
1 TVN 16,15%
2 TVP1 14,73%
3 Polsat 13,98%
4 TVP2 12,50%
5 TVP INFO 3,10%
6 TVN24 2,91%
7 TV PULS 2,58%
8 TVN7 2,54%
9 TV4 2,20%
10 Polsat2 1,43%
11 Polsat Sport 1,13%
12 Polsat News 0,83%
13 TVN Style 0,71%
14 TVP Seriale 0,68%
15 AXN 0,68%
16 MiniMini+ 0,66%
17 Cartoon Network 0,65%
18 Disney Channel 0,62%
19 Kino Polska 0,59%
20 Discovery 0,56%
  Inne 20,77%



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Najchętniej oglądane programy
  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 15.10.2012 20:42:44 7 558 21,16%
2 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ - POLSKA - ANGLIA TVP1 17.10.2012 16:29:15 6 478 18,13%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 17.10.2012 20:44:28 5 533 15,49%
4 STUDIO SPORT TVP1 17.10.2012 17:50:43 5 416 15,16%
5 WIADOMOŚCI TVP1 17.10.2012 19:30:08 4 808 13,46%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 18.10.2012 20:30:37 4 755 13,31%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 15.10.2012 20:06:22 4 486 12,56%
8 FAKTY TVN 21.10.2012 19:00:04 4 468 12,51%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 17.10.2012 20:01:06 4 467 12,50%
10 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ /STUDIO SPORT/ TVP1 16.10.2012 20:31:17 4 298 12,03%

Wpływy reklamowe stacji
 


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji
 

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



"Ranczo" dogania "M jak miłość"
Dane z okresu 07.04.2014 - 13.04.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat przed TVN i Jedynką
Dane z okresu 31.03.2014 - 06.04.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat przed TVN i Jedynką
Dane z okresu 24.03.2014 - 30.03.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat minimalnie przed TVN
Dane z okresu 17.03.2014 - 23.03.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVN dogania Jedynkę
Dane z okresu 10.03.2014 - 16.03.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed TVN i Polsatem
Dane z okresu 03.03.2014 - 09.03.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Autopromocyjny program TVP 1 czwarty na liście telewizyjnych hitów
Dane z okresu 24.02.2014 - 02.03.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Jedynka przed TVN i Dwójką
Dane z okresu 17.02.2014 - 23.02.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Dwójka dzięki igrzyskom w Soczi wyprzedziła Polsat i TVN
Dane z okresu 10.02.2014 - 16.02.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Transmisje z Soczi zdominowały listę hitów TV
Dane z okresu 03.02.2014 - 09.02.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement


< POPRZEDNIE 1234567891011

Przegląd mediów

Reklamy w gazetach ważniejsze niż w telewizji

Ponad 60 proc. Polaków przyznaje, że o ofercie firmy, 
z której usług skorzystali w ostatnim roku, dowiedzieli się z reklam drukowanych, w tym tych zamieszczanych w prasie.

"New York Times" wraca do Warszawy. Kierownikiem biura będzie laureat Pulitzera

Jeden z czołowych amerykańskich dzienników "New York Times" reaktywuje latem swoje biuro w Warszawie.

Sezon na…

Chyba mamy sezon na reklamy społeczne. Nie, nie mam na myśli nudnych już czasami jednoprocentówek. Bo rzeczy dzieją się nie tylko w Polsce.

Hawaje, KitKat i ołówek, czyli jak dogryzają sobie producenci smartfonów i tabletów

Producenci urządzeń mobilnych wiele razy udowodnili, że walczą ze sobą nie tylko za pomocą technologii, ale też wzajemnie się ośmieszając. Oto kilka przykładów.

Najnowszy numer

Okładka Press

Zestarzeć się jak Mick Jagger

Zestarzeć się jak Mick Jagger – z Romanem Osicą z RMF FM rozmawia Renata Gluza

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
grafik dtp
dziennikarz prasowy
fotoreporter

Nasze debaty

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine