Zapisz się na:
Pressletter
Oglądalność TV

Jedynka wyprzedziła Polsat


Dane z okresu 15.10.2012 - 21.10.2012 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku
  STACJA SHR %
1 TVN 16,15%
2 TVP1 14,73%
3 Polsat 13,98%
4 TVP2 12,50%
5 TVP INFO 3,10%
6 TVN24 2,91%
7 TV PULS 2,58%
8 TVN7 2,54%
9 TV4 2,20%
10 Polsat2 1,43%
11 Polsat Sport 1,13%
12 Polsat News 0,83%
13 TVN Style 0,71%
14 TVP Seriale 0,68%
15 AXN 0,68%
16 MiniMini+ 0,66%
17 Cartoon Network 0,65%
18 Disney Channel 0,62%
19 Kino Polska 0,59%
20 Discovery 0,56%
  Inne 20,77%



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Najchętniej oglądane programy
  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 15.10.2012 20:42:44 7 558 21,16%
2 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ - POLSKA - ANGLIA TVP1 17.10.2012 16:29:15 6 478 18,13%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 17.10.2012 20:44:28 5 533 15,49%
4 STUDIO SPORT TVP1 17.10.2012 17:50:43 5 416 15,16%
5 WIADOMOŚCI TVP1 17.10.2012 19:30:08 4 808 13,46%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 18.10.2012 20:30:37 4 755 13,31%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 15.10.2012 20:06:22 4 486 12,56%
8 FAKTY TVN 21.10.2012 19:00:04 4 468 12,51%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 17.10.2012 20:01:06 4 467 12,50%
10 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ /STUDIO SPORT/ TVP1 16.10.2012 20:31:17 4 298 12,03%

Wpływy reklamowe stacji
 


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji
 

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




"Teleexpress" i "Wiadomości" hitami tygodnia
Dane z okresu 10.08.2015 - 16.08.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed TVN i Polsatem
Dane z okresu 27.07.2015 - 02.08.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed Polsatem i TVN
Dane z okresu 20.07.2015 - 26.07.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed Polsatem
Dane z okresu 13.07.2015 - 19.07.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

"Teleexpress" hitem tygodnia
Dane z okresu 22.06.2015 - 28.06.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat liderem oglądalności
Dane z okresu 06.07.2015 - 12.07.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed TVN i Polsatem
Dane z okresu 15.06.2015 - 21.06.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed Polsatem i TVN
Dane z okresu 14.06.2015 - 15.06.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat przed TVP 1 i TVN
Dane z okresu 27.04.2015 - 03.05.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

"M jak miłość" i "Ranczo" hitami tygodnia
Dane z okresu 20.04.2015 - 26.04.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement


< POPRZEDNIE 1234567891011

Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Facebook: padł rekord miliarda użytkowników w ciągu jednego dnia

Serwis społecznościowy Facebook poinformował w czwartek, że po raz pierwszy został osiągnięty pułap miliarda użytkowników w ciągu jednego dnia. Rekord został pobity w poniedziałek - podał założyciel Facebooka Mark Zuckerberg.

Dziennikarze szantażowali króla Maroko

Dwoje znanych francuskich dziennikarzy śledczych zostało aresztowanych pod zarzutem próby szantażowania króla Maroko.

Czy smartfony zastąpią komputery?

Jeszcze kilka lat temu taki scenariusz wydawał się nieprawdopodobny - smartfon w roli komputera? Nonsens. Co prawda na rynku pojawiały się akcesoria, dzięki którym można było inteligentny telefon przekształcić w substytut peceta, ale nie odniosły one spektakularnego sukcesu. Czas jednak nie stoi w miejscu - technika poszła naprzód, a temat podjął gigant rynku IT.

WP, Onet i Interia walczą nie tylko o Megapanel, ale też o e-commerce

Interia, długo nie tylko nie reagowała na agresywną politykę Onetu i WP, które w zeszłym roku szalały na zakupach, rywalizujac o pierwsze miejsce w Megapanelu, ale nawet otwarcie krytykowała badanie. I choć nie przeszkadzało jej to odtrąbić sukcesu, gdy wreszcie znalazła się przed Gazetą, to faktycznie nie dała się ponieść atmosferze.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
tłumacz
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine