Zapisz się na:
Pressletter
Oglądalność TV

Jedynka wyprzedziła Polsat


Dane z okresu 15.10.2012 - 21.10.2012 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku
  STACJA SHR %
1 TVN 16,15%
2 TVP1 14,73%
3 Polsat 13,98%
4 TVP2 12,50%
5 TVP INFO 3,10%
6 TVN24 2,91%
7 TV PULS 2,58%
8 TVN7 2,54%
9 TV4 2,20%
10 Polsat2 1,43%
11 Polsat Sport 1,13%
12 Polsat News 0,83%
13 TVN Style 0,71%
14 TVP Seriale 0,68%
15 AXN 0,68%
16 MiniMini+ 0,66%
17 Cartoon Network 0,65%
18 Disney Channel 0,62%
19 Kino Polska 0,59%
20 Discovery 0,56%
  Inne 20,77%



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Najchętniej oglądane programy
  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 15.10.2012 20:42:44 7 558 21,16%
2 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ - POLSKA - ANGLIA TVP1 17.10.2012 16:29:15 6 478 18,13%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 17.10.2012 20:44:28 5 533 15,49%
4 STUDIO SPORT TVP1 17.10.2012 17:50:43 5 416 15,16%
5 WIADOMOŚCI TVP1 17.10.2012 19:30:08 4 808 13,46%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 18.10.2012 20:30:37 4 755 13,31%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 15.10.2012 20:06:22 4 486 12,56%
8 FAKTY TVN 21.10.2012 19:00:04 4 468 12,51%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 17.10.2012 20:01:06 4 467 12,50%
10 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ /STUDIO SPORT/ TVP1 16.10.2012 20:31:17 4 298 12,03%

Wpływy reklamowe stacji
 


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji
 

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




Jedynka ze sporą przewagą nad Polsatem
Dane z okresu 07.07.2014 - 13.07.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 wyprzedza Polsat i TVN
Dane z okresu 30.06.2014 - 06.07.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed Polsatem i TVP 2
Dane z okresu 23.06.2014 - 29.06.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Oprócz mundialu tylko Teleexpress na liście hitów TV. Jedynka i Dwójka przed Polsatem i TVN
Dane z okresu 16.06.2014 - 22.06.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed Polsatem i TVP 2, TVN czwarty
Dane z okresu 09.06.2014 - 15.06.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed Polsatem i TVN
Dane z okresu 02.06.2014 - 08.06.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat nadal wyprzedza TVN i Jedynkę
Dane z okresu 26.05.2014 - 01.06.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat przed TVN i Jedynką
Dane z okresu 19.05.2014 - 25.05.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat przed TVN i TVP 1
Dane z okresu 12.05.2014 - 18.05.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed Polsatem i TVN
Dane z okresu 05.05.2014 - 11.05.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement


< POPRZEDNIE 1234567891011

Przegląd mediów

Rosja: zakaz reklam w płatnych kanałach TV

Prezydent Władymir Putin podpisał prawo, które zakazuje reklam w płatnych kanałach TV. To cios dla wielu niezależnych kanałów telewizyjnych w Rosji.

Internet trzyma ludzi w kablówkach

Telewizja kablowa nie kojarzy się już z telewizją, a za kilka lat może nawet nie zarabiać na reemisji programów.

Szkielet marki: motto

Marka powinna mieć motto, ale to nie jest to, co myślisz. Motto nie jest sloganem reklamowym, nie jest też „wizją” albo „misją” firmy, choć często jest z nimi mylone. Dlaczego tak się dzieje? I do czego służy motto?

Króciutko i smart

Wiele się można spodziewać po producentach aut. Dobrych reklam, złych reklam. Dbałości o markę i kompletnej ignorancji w tej materii, czyli podejścia czysto promo-produktowego. Ale tego? Zobaczcie co wymyślił Mercedes dla swojej marki Smart.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
grafik dtp
redaktor stron WWW
webdesigner
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine