Zapisz się na:
Pressletter
Oglądalność TV

Jedynka wyprzedziła Polsat


Dane z okresu 15.10.2012 - 21.10.2012 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku
  STACJA SHR %
1 TVN 16,15%
2 TVP1 14,73%
3 Polsat 13,98%
4 TVP2 12,50%
5 TVP INFO 3,10%
6 TVN24 2,91%
7 TV PULS 2,58%
8 TVN7 2,54%
9 TV4 2,20%
10 Polsat2 1,43%
11 Polsat Sport 1,13%
12 Polsat News 0,83%
13 TVN Style 0,71%
14 TVP Seriale 0,68%
15 AXN 0,68%
16 MiniMini+ 0,66%
17 Cartoon Network 0,65%
18 Disney Channel 0,62%
19 Kino Polska 0,59%
20 Discovery 0,56%
  Inne 20,77%



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Najchętniej oglądane programy
  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 15.10.2012 20:42:44 7 558 21,16%
2 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ - POLSKA - ANGLIA TVP1 17.10.2012 16:29:15 6 478 18,13%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 17.10.2012 20:44:28 5 533 15,49%
4 STUDIO SPORT TVP1 17.10.2012 17:50:43 5 416 15,16%
5 WIADOMOŚCI TVP1 17.10.2012 19:30:08 4 808 13,46%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 18.10.2012 20:30:37 4 755 13,31%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 15.10.2012 20:06:22 4 486 12,56%
8 FAKTY TVN 21.10.2012 19:00:04 4 468 12,51%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 17.10.2012 20:01:06 4 467 12,50%
10 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ /STUDIO SPORT/ TVP1 16.10.2012 20:31:17 4 298 12,03%

Wpływy reklamowe stacji
 


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji
 

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




TVP 1 przed Polsatem i TVN
Dane z okresu 20.07.2015 - 26.07.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed Polsatem
Dane z okresu 13.07.2015 - 19.07.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

"Teleexpress" hitem tygodnia
Dane z okresu 22.06.2015 - 28.06.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat liderem oglądalności
Dane z okresu 06.07.2015 - 12.07.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed TVN i Polsatem
Dane z okresu 15.06.2015 - 21.06.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed Polsatem i TVN
Dane z okresu 14.06.2015 - 15.06.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat przed TVP 1 i TVN
Dane z okresu 27.04.2015 - 03.05.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

"M jak miłość" i "Ranczo" hitami tygodnia
Dane z okresu 20.04.2015 - 26.04.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat przed TVP 1 i TVN
Dane z okresu 06.04.2015 - 12.04.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 znowu liderem, przed Polsatem i TVN
Dane z okresu 30.03.2015 - 05.04.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement


< POPRZEDNIE 1234567891011

Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

W co gra jeden z najbogatszych Polaków?

Emisja obligacji na miliard złotych, przedterminowa spłata kredytu - też na miliard. To skala biznesu, w jakiej operuje Zygmunt Solorz-Żak. Jego Cyfrowy Polsat ma gigantyczne długi, które sięgają 13 miliardów złotych, a mimo to zadłuża się dalej. W co gra jeden z najbogatszych Polaków? - To element większej układanki - twierdzą eksperci. W grę wchodzi oszczędność rzędu 300 milionów złotych rocznie.

Gigantyczny dron Facebooka coraz bliżej realizacji

W czwartek Facebook ujawnił więcej informacji na temat gigantycznego bezzałogowca napędzanego energią słoneczną. - Pomysł polega na krążeniu na dużej wysokości i emitowaniu sygnału dostępu do internetu - powiedział w marcu Mike Schroepfer, który odpowiada za rozwój technologiczny i naukowy Facebooka.

To Agora będzie robić „Business Insidera” w Polsce. I po części będzie naszą konkurencją

O tym, że w zaciszach gabinetów na Czerskiej Agora przygotowuje nowy serwis biznesowy spekulowało się od dawna. Sam kilkukrotnie próbowałem potwierdzić to u źródła, ale z kilku stron odbijałem się od ściany. Już wiem dlaczego. Agora nie tyle odpali nowy serwis, co przyniesie „Business Insidera” do Polski. O czym pisze „Press”.

Smartfon Twoim dietetykiem? 6 aplikacji, które pomogą Ci zrzucić zbędne kilogramy

Jeśli w swoim życiu poznaliście na własnej skórze coś tak strasznego jak dieta, to zapewne wiecie, jak trudno jest trzymać się jej zasad. Na szczęście z pomocą przychodzą smartfony, które co prawda za nas nie schudną, ale mogą w tym procesie pomóc.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
redaktor
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine