Zapisz się na:
Pressletter
Oglądalność TV

Jedynka wyprzedziła Polsat


Dane z okresu 15.10.2012 - 21.10.2012 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku
  STACJA SHR %
1 TVN 16,15%
2 TVP1 14,73%
3 Polsat 13,98%
4 TVP2 12,50%
5 TVP INFO 3,10%
6 TVN24 2,91%
7 TV PULS 2,58%
8 TVN7 2,54%
9 TV4 2,20%
10 Polsat2 1,43%
11 Polsat Sport 1,13%
12 Polsat News 0,83%
13 TVN Style 0,71%
14 TVP Seriale 0,68%
15 AXN 0,68%
16 MiniMini+ 0,66%
17 Cartoon Network 0,65%
18 Disney Channel 0,62%
19 Kino Polska 0,59%
20 Discovery 0,56%
  Inne 20,77%



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Najchętniej oglądane programy
  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 15.10.2012 20:42:44 7 558 21,16%
2 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ - POLSKA - ANGLIA TVP1 17.10.2012 16:29:15 6 478 18,13%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 17.10.2012 20:44:28 5 533 15,49%
4 STUDIO SPORT TVP1 17.10.2012 17:50:43 5 416 15,16%
5 WIADOMOŚCI TVP1 17.10.2012 19:30:08 4 808 13,46%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 18.10.2012 20:30:37 4 755 13,31%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 15.10.2012 20:06:22 4 486 12,56%
8 FAKTY TVN 21.10.2012 19:00:04 4 468 12,51%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 17.10.2012 20:01:06 4 467 12,50%
10 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ /STUDIO SPORT/ TVP1 16.10.2012 20:31:17 4 298 12,03%

Wpływy reklamowe stacji
 


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji
 

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




Polsat przed TVN i TVP 1
Dane z okresu 20.10.2014 - 26.10.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat przed TVN i TVP 1
Dane z okresu 13.10.2014 - 19.10.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Wydatki na reklamę leków większe niż na reklamę żywności
Dane z okresu 06.10.2014 - 12.10.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

"Rolnik szuka żony" - jedyna jesienna nowość na liście hitów
Dane z okresu 29.09.2014 - 05.10.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVN przed Polsatem i TVP 1
Dane z okresu 22.09.2014 - 28.09.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVN przed Polsatem i TVP 1
Dane z okresu 08.09.2014 - 14.09.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Serial "M jak miłość" wrócił na 1. miejsce
Dane z okresu 01.09.2014 - 07.09.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Fakty przed Wiadomościami
Dane z okresu 18.08.2014 - 24.08.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Programy informacyjne najchętniej oglądane
Dane z okresu 11.08.2014 - 17.08.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Maleje dystans między TVN Siedem a TVP 2
Dane z okresu 04.08.2014 - 10.08.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement


< POPRZEDNIE 1234567891011

Przegląd mediów

Pożar w siedzibie francuskiego radia publicznego w Paryżu

W siedzibie francuskiego radia publicznego w Paryżu wybuchł około południa pożar. Ewakuowano pracowników. Po dwóch godzinach sytuacja została opanowana. Nie było ofiar.

AWR "Wprost" złożyła pozew w związku z naruszeniem dóbr osobistych przez Romana Giertycha

Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost” złożyła do Sądu Okręgowego Warszawa - Praga pozew w związku z naruszeniem dóbr osobistych przez Romana Giertycha. Wydawca żąda m.in. opublikowania przeprosin oraz zapłaty kwoty 50.000 zł zadośćuczynienia.

„We will be known forever by the tracks we leave.” – dwa słowa po BFGdansk

W ubiegły weekend odbyła się w Gdańsku 5. jubileuszowa edycja Blog Forum Gdańsk. W dodatku odbyła się w najpiękniejszym miejscu dotychczas – Gdańskim Teatrze Szekspirowskim.

Dziękuję Wam za te 4 lata

Ponad 1600 tekstów, ponad 4 lata współpracy i 3,5 roku stałego pisania dla Spider’s Web to wspaniałe doświadczenie, ale… czas się rozstać.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

grafik dtp
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine