Zapisz się na:
Pressletter
Oglądalność TV

Jedynka wyprzedziła Polsat


Dane z okresu 15.10.2012 - 21.10.2012 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku
  STACJA SHR %
1 TVN 16,15%
2 TVP1 14,73%
3 Polsat 13,98%
4 TVP2 12,50%
5 TVP INFO 3,10%
6 TVN24 2,91%
7 TV PULS 2,58%
8 TVN7 2,54%
9 TV4 2,20%
10 Polsat2 1,43%
11 Polsat Sport 1,13%
12 Polsat News 0,83%
13 TVN Style 0,71%
14 TVP Seriale 0,68%
15 AXN 0,68%
16 MiniMini+ 0,66%
17 Cartoon Network 0,65%
18 Disney Channel 0,62%
19 Kino Polska 0,59%
20 Discovery 0,56%
  Inne 20,77%



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Najchętniej oglądane programy
  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 15.10.2012 20:42:44 7 558 21,16%
2 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ - POLSKA - ANGLIA TVP1 17.10.2012 16:29:15 6 478 18,13%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 17.10.2012 20:44:28 5 533 15,49%
4 STUDIO SPORT TVP1 17.10.2012 17:50:43 5 416 15,16%
5 WIADOMOŚCI TVP1 17.10.2012 19:30:08 4 808 13,46%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 18.10.2012 20:30:37 4 755 13,31%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 15.10.2012 20:06:22 4 486 12,56%
8 FAKTY TVN 21.10.2012 19:00:04 4 468 12,51%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 17.10.2012 20:01:06 4 467 12,50%
10 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ /STUDIO SPORT/ TVP1 16.10.2012 20:31:17 4 298 12,03%

Wpływy reklamowe stacji
 


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji
 

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




Turniej Czterech Skoczni wśród hitów tygodnia
Dane z okresu 29.12.2014 - 04.01.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Jedynka liderem, Polsat drugi
Dane z okresu 08.12.2014 - 14.12.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat i TVP 1 przed TVN
Dane z okresu 01.12.2014 - 07.12.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Wydatki na reklamę żywności większe niż na reklamę leków
Dane z okresu 24.11.2014 - 30.11.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed TVN i Polsatem
Dane z okresu 17.11.2014 - 23.11.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat przed TVN i TVP 1
Dane z okresu 20.10.2014 - 26.10.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat przed TVN i TVP 1
Dane z okresu 13.10.2014 - 19.10.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Wydatki na reklamę leków większe niż na reklamę żywności
Dane z okresu 06.10.2014 - 12.10.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

"Rolnik szuka żony" - jedyna jesienna nowość na liście hitów
Dane z okresu 29.09.2014 - 05.10.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVN przed Polsatem i TVP 1
Dane z okresu 22.09.2014 - 28.09.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement


< POPRZEDNIE 1234567891011

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Papież: media nie mogą tylko produkować i konsumować informacji

Papież Franciszek uważa, że środki przekazu nie mogą tylko "produkować i konsumować informacji". W orędziu na Światowy Dzień Środków Społecznego Przekazu papież napisał, że media muszą sprzyjać komunikowaniu się i zgodzie między ludźmi.

Mer Paryża pozwie Fox News

Mer Paryża zamierza pozwać należącą do australijsko-amerykańskiego miliardera Ruperta Murdocha stację telewizyjną Fox News. Powodem są rzekome obelgi i kłamstwa jakie odnośnie francuskiej stolicy dopuściła się stacja w trakcie relacji związanych ze styczniową masakrą w redakcji dziennika „Charlie Hebdo”, informuje Reuters.

Te liczby są bezlitosne dla Google Plus i potwierdzają mit o mieście duchów

Serwis społecznościowy Google Plus nie bez powodu nazywany jest miastem duchów. Po początkowym zachwycie serwisem oferującym nieco więcej niż Facebook i handlu zaproszeniami na eBayu, przyszło zderzenie z rzeczywistością. Najnowsze dane na temat liczby osób aktywnie korzystających z serwisu nie pozostawiają wątpliwości, że społecznościówka Google stała się po prostu zasięgową klapą.

Za dwa lata Netflix będzie dostępny w 200 krajach

Reed Hastings, prezes serwisu, zapowiada globalną ekspansję. Do końca 2016 roku Netfilx ma być dostępny niemal na wszystkich światowych rynkach. Dzisiaj działa w 50 krajach i ma 57,4 mln subskrybentów, pochodzących głównie z USA.

Najnowszy numer

Okładka Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
webdesigner
grafik dtp
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine