Zapisz się na:
Pressletter
Oglądalność TV

Jedynka wyprzedziła Polsat


Dane z okresu 15.10.2012 - 21.10.2012 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku
  STACJA SHR %
1 TVN 16,15%
2 TVP1 14,73%
3 Polsat 13,98%
4 TVP2 12,50%
5 TVP INFO 3,10%
6 TVN24 2,91%
7 TV PULS 2,58%
8 TVN7 2,54%
9 TV4 2,20%
10 Polsat2 1,43%
11 Polsat Sport 1,13%
12 Polsat News 0,83%
13 TVN Style 0,71%
14 TVP Seriale 0,68%
15 AXN 0,68%
16 MiniMini+ 0,66%
17 Cartoon Network 0,65%
18 Disney Channel 0,62%
19 Kino Polska 0,59%
20 Discovery 0,56%
  Inne 20,77%



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Najchętniej oglądane programy
  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 15.10.2012 20:42:44 7 558 21,16%
2 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ - POLSKA - ANGLIA TVP1 17.10.2012 16:29:15 6 478 18,13%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 17.10.2012 20:44:28 5 533 15,49%
4 STUDIO SPORT TVP1 17.10.2012 17:50:43 5 416 15,16%
5 WIADOMOŚCI TVP1 17.10.2012 19:30:08 4 808 13,46%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 18.10.2012 20:30:37 4 755 13,31%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 15.10.2012 20:06:22 4 486 12,56%
8 FAKTY TVN 21.10.2012 19:00:04 4 468 12,51%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 17.10.2012 20:01:06 4 467 12,50%
10 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ /STUDIO SPORT/ TVP1 16.10.2012 20:31:17 4 298 12,03%

Wpływy reklamowe stacji
 


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji
 

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




TVP 1 nadal liderem
Dane z okresu 23.02.2015 - 01.03.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed Polsatem i TVN
Dane z okresu 16.02.2015 - 22.02.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVN Siedem i TVP Info ex aequo na piątym miejscu
Dane z okresu 08.02.2015 - 15.02.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed Polsatem i TVN
Dane z okresu 02.02.2015 - 08.02.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 2 awansuje z czwartego miejsca na drugie. TVP 1 nadal liderem
Dane z okresu 26.01.2015 - 01.02.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed Polsatem i TVN
Dane z okresu 19.01.2015 - 25.01.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Wydatki na reklamę leków dwukrotnie większe niż na reklamę żywności
Dane z okresu 12.01.2015 - 18.01.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVN i Dwójka z udziałem poniżej 10 procent
Dane z okresu 05.01.2015 - 11.01.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Turniej Czterech Skoczni wśród hitów tygodnia
Dane z okresu 29.12.2014 - 04.01.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Jedynka liderem, Polsat drugi
Dane z okresu 08.12.2014 - 14.12.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement


< POPRZEDNIE 1234567891011

Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Mroczna strona Facebooka

Fałszywe fanpage, spreparowane aplikacje, oszustwa typu: „Gdzie jest moja żona?". Na użytkowników mediów społecznościowych czyha wiele zagrożeń.

Czy w mediach potrzebny jest kapitał narodowy?

Bogusław Chrabota: Zaledwie wczoraj na tych łamach pisałem o adresie prezesów rosyjskich oddziałów niemieckich firm medialnych do Władimira Putina. Prosili o odroczenie egzekucji, którą może być dla ich firm wejście w życie 1 stycznia 2016 roku przepisu, który ograniczy obecność zagranicznego kapitału w rosyjskich spółkach tej branży do jednej piątej. Rozumiem ból prezesów. Lata inwestycji. Ciężka praca. Porażki i sukcesy. A teraz, wskutek zwykłej polityki, szybki koniec, bo przecież bez...

Michał Łukasiewicz z Socializera do Catvertiser.com

Michał Łukasiewicz został dyrektorem zarządzającym Catvertiser.com - pierwszej polskiej platformy do zarządzania i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku.

Bartek Walczuk associate creative directorem w 180heartbeats + JUNG v. MATT

Bartłomiej Walczuk awansował w strukturze agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT i objął stanowisko associate creative directora. Będzie kierował teamem kreatywnym i wspierał relacje z klientami.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine