Zobacz także:
 
Oglądalność TV

Jedynka wyprzedziła Polsat


Dane z okresu 15.10.2012 - 21.10.2012 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku
  STACJA SHR %
1 TVN 16,15%
2 TVP1 14,73%
3 Polsat 13,98%
4 TVP2 12,50%
5 TVP INFO 3,10%
6 TVN24 2,91%
7 TV PULS 2,58%
8 TVN7 2,54%
9 TV4 2,20%
10 Polsat2 1,43%
11 Polsat Sport 1,13%
12 Polsat News 0,83%
13 TVN Style 0,71%
14 TVP Seriale 0,68%
15 AXN 0,68%
16 MiniMini+ 0,66%
17 Cartoon Network 0,65%
18 Disney Channel 0,62%
19 Kino Polska 0,59%
20 Discovery 0,56%
  Inne 20,77%



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Najchętniej oglądane programy
  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 15.10.2012 20:42:44 7 558 21,16%
2 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ - POLSKA - ANGLIA TVP1 17.10.2012 16:29:15 6 478 18,13%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 17.10.2012 20:44:28 5 533 15,49%
4 STUDIO SPORT TVP1 17.10.2012 17:50:43 5 416 15,16%
5 WIADOMOŚCI TVP1 17.10.2012 19:30:08 4 808 13,46%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 18.10.2012 20:30:37 4 755 13,31%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 15.10.2012 20:06:22 4 486 12,56%
8 FAKTY TVN 21.10.2012 19:00:04 4 468 12,51%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 17.10.2012 20:01:06 4 467 12,50%
10 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ /STUDIO SPORT/ TVP1 16.10.2012 20:31:17 4 298 12,03%

Wpływy reklamowe stacji
 


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji
 

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



"Ranczo" dogania "M jak miłość"
Dane z okresu 07.04.2014 - 13.04.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat przed TVN i Jedynką
Dane z okresu 31.03.2014 - 06.04.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat przed TVN i Jedynką
Dane z okresu 24.03.2014 - 30.03.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat minimalnie przed TVN
Dane z okresu 17.03.2014 - 23.03.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVN dogania Jedynkę
Dane z okresu 10.03.2014 - 16.03.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed TVN i Polsatem
Dane z okresu 03.03.2014 - 09.03.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Autopromocyjny program TVP 1 czwarty na liście telewizyjnych hitów
Dane z okresu 24.02.2014 - 02.03.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Jedynka przed TVN i Dwójką
Dane z okresu 17.02.2014 - 23.02.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Dwójka dzięki igrzyskom w Soczi wyprzedziła Polsat i TVN
Dane z okresu 10.02.2014 - 16.02.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Transmisje z Soczi zdominowały listę hitów TV
Dane z okresu 03.02.2014 - 09.02.2014 Źródło: Nielsen Audience Measurement


< POPRZEDNIE 1234567891011

Przegląd mediów

Tomasz Adamek pozwie Wprost

Warszawa. Bokser Tomasz Adamek (38 l.), który w najbliższych wyborach będzie starał się o mandat europosła z ramienia Solidarnej Polski, w specjalnym oświadczeniu zapowiedział proces przeciwko tygodnikowi "Wprost" za tekst "Bóg, mafia i ojczyzna", w którym dziennikarze - powołując się na książkę wydaną w 2007 r. - opisują kontakty Adamka z mafią, branie dopingu oraz poruszają kwestie rzekomego antysemityzmu boksera.

Kino mocniej wkroczy do domów

TCL i Imax rewolucjonizują sposób oglądania filmów. Udostępnią je w dniu premiery na małym ekranie.

Truevertising: kilimandżaro reklamy

Są reklamy, które bez względu na ich twórców oraz ilość włożonego w realizację wysiłku nikną zanim świat zdąży o nich na dobre usłyszeć.

Klienci umieją liczyć. "Złote lata" na rynku reklamy nie wrócą

Mediacap, do niedawna działająca w tradycyjnej reklamie, w zeszłym roku przejęła dwie spółki z branży interaktywnej - agencję The Digitals i firmę badawczą Grupa IQS. O tym, jakie motywy stały za tymi transakcjami rozmawiamy z Jackiem Olechowskim, prezesem Mediacap i polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.

Najnowszy numer

Okładka Press

Zestarzeć się jak Mick Jagger

Zestarzeć się jak Mick Jagger – z Romanem Osicą z RMF FM rozmawia Renata Gluza

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
fotoreporter
redaktor

Nasze debaty

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine