Zapisz się na:
Pressletter
Oglądalność TV

Jedynka wyprzedziła Polsat


Dane z okresu 15.10.2012 - 21.10.2012 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku
  STACJA SHR %
1 TVN 16,15%
2 TVP1 14,73%
3 Polsat 13,98%
4 TVP2 12,50%
5 TVP INFO 3,10%
6 TVN24 2,91%
7 TV PULS 2,58%
8 TVN7 2,54%
9 TV4 2,20%
10 Polsat2 1,43%
11 Polsat Sport 1,13%
12 Polsat News 0,83%
13 TVN Style 0,71%
14 TVP Seriale 0,68%
15 AXN 0,68%
16 MiniMini+ 0,66%
17 Cartoon Network 0,65%
18 Disney Channel 0,62%
19 Kino Polska 0,59%
20 Discovery 0,56%
  Inne 20,77%



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Najchętniej oglądane programy
  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 15.10.2012 20:42:44 7 558 21,16%
2 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ - POLSKA - ANGLIA TVP1 17.10.2012 16:29:15 6 478 18,13%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 17.10.2012 20:44:28 5 533 15,49%
4 STUDIO SPORT TVP1 17.10.2012 17:50:43 5 416 15,16%
5 WIADOMOŚCI TVP1 17.10.2012 19:30:08 4 808 13,46%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 18.10.2012 20:30:37 4 755 13,31%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 15.10.2012 20:06:22 4 486 12,56%
8 FAKTY TVN 21.10.2012 19:00:04 4 468 12,51%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 17.10.2012 20:01:06 4 467 12,50%
10 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ /STUDIO SPORT/ TVP1 16.10.2012 20:31:17 4 298 12,03%

Wpływy reklamowe stacji
 


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji
 

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




TVP 1 przed TVN i Polsatem
Dane z okresu 15.06.2015 - 21.06.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed Polsatem i TVN
Dane z okresu 14.06.2015 - 15.06.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat przed TVP 1 i TVN
Dane z okresu 27.04.2015 - 03.05.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

"M jak miłość" i "Ranczo" hitami tygodnia
Dane z okresu 20.04.2015 - 26.04.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat przed TVP 1 i TVN
Dane z okresu 06.04.2015 - 12.04.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 znowu liderem, przed Polsatem i TVN
Dane z okresu 30.03.2015 - 05.04.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Polsat wyprzedził Jedynkę
Dane z okresu 23.03.2015 - 29.03.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 nadal liderem
Dane z okresu 23.02.2015 - 01.03.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVP 1 przed Polsatem i TVN
Dane z okresu 16.02.2015 - 22.02.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement

TVN Siedem i TVP Info ex aequo na piątym miejscu
Dane z okresu 08.02.2015 - 15.02.2015 Źródło: Nielsen Audience Measurement


< POPRZEDNIE 1234567891011

Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Wakacje z Grecją

Na początku wakacji Grecja jest na ustach wszystkich, nie tylko w Polsce. Nie o taką promocję jednak zabiega jednak słoneczna Hellada, która lada dzień znaleźć się może w jeszcze większych tarapatach niż obecnie.

Twoje Miasto w RMF FM i TVP Info - na początek Gniezno

W wakacje słuchacze RMF FM i widzowie TVP Info - w ramach wielkiej multimedialnej akcji - będą mogli poznawać ciekawostki i atrakcje polskich miejscowości.

Android TV? Telewizory doczekały się realnej zmiany na lepsze

Wielu osobom Android kojarzy się wyłącznie z lagami, a SmartTV dodatkowo z brakiem aplikacji i średnio wygodną obsługą. Jest jednak szansa, że to niebawem się zmieni. Google przypomniało sobie bowiem, że istnieją nie tylko smartfony, tablety, laptopy i zegarki, lecz także telewizory i wbrew wieszczącym ich rychłą śmierć mają się one całkiem nieźle. I tak oto na rynek zaczęły trafiać telewizory z Android TV.

Raport Interaktywnie.com „Content Marketing”

Co to jest content marketing wiadomo od dawna, ale jak go używać? Z tym bywa różnie. Wszystkie prognozy mówią co prawda o rychłym zmierzchu epoki display, ale niektórym wciąż trudno przestawić się na myślenie o treściach - zwłaszcza że te nie mogą być byle jakie. A wartościowe swoje kosztują. Specjaliści przekonują jednak, że inwestycja się opłaca, a porządny kontent docenią zarówno znudzeni banerami użytkownicy, jak i… Google. Tylko jak go tworzyć, dystrybuować i dopasować do medium? O tym wszystkim piszemy w najnowszym raporcie.

Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
fotoreporter
grafik dtp
ilustrator
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine