Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 01, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Ojciec Mateusz" był jesienią najchętniej oglądanym serialem Jedynki

Spośród seriali Programu 1 Telewizji Polskiej najwięcej widzów – średnio 4,31 mln - przyciągał jesienią kryminalno-obyczajowy „Ojciec Mateusz”. Z konkurencją wygrały też „Dziewczyny ze Lwowa”. Obie produkcje będą kontynuowane.

Ten drugi serial, będący nowością jesiennej ramówki Jedynki, oglądało średnio 3,71 mln widzów. Z kolei kryminalny serial „Komisarz Alex” gromadził 2,39 mln widzów. Emisja wszystkich seriali zakończyła się w ubiegłym tygodniu. Wszystkie były nadawane o godz. 20.30: „Ojciec Mateusz” w czwartki, „Komisarz Alex” w soboty, a „Dziewczyny ze Lwowa” – w niedziele. Najpopularniejszy odcinek „Ojca Mateusza” obejrzało 4,94 mln osób (29 października), „Dziewczyn ze Lwowa” – 4,40 mln (15 listopada), a „Komisarza Aleksa” – 2,66 mln (7 listopada).
Średnio w czasie emisji serialu „Ojciec Mateusz” Jedynka była liderem zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat), osiągając odpowiednio 26,8 proc. i 17,6 proc. udziału w rynku. Serial „Dziewczyny ze Lwowa” był w swoim paśmie najchętniej wybieranym programem w grupie ogólnej, z udziałem 21,4 proc. Jednak w grupie komercyjnej Jedynka w czasie emisji tego serialu – z wynikiem 13,5 proc. - przegrała z Polsatem, który miał 14,4 proc. udziału (m.in. program rozrywkowy „Tylko muzyka”). Znacznie gorzej wypadł serial „Komisarz Alex”. W grupie ogólnej – z udziałem 15,3 proc. - przegrał wprawdzie tylko z TVN (18,9 proc., m.in. „Mam talent”), ale w grupie komercyjnej – mając 9,5 proc. udziału – ustąpił wszystkim konkurencyjnym stacjom: TVN miał tu 19,3 proc. udziału, Dwójka 13,8 proc., a Polsat 12,3 proc.
Największe przychody ze sprzedaży reklam Jedynka uzyskała przy serialu „Ojciec Mateusz” – 9,98 mln zł. Niewiele mniejsze – 9,33 mln zł – były wpływy przy serialu „Dziewczyny ze Lwowa”. Natomiast „Komisarz Alex” przyniósł z reklam 6,07 mln zł. Dane: Nielsen Audience Measurement (wpływy reklamowe cennikowe, bez rabatów). 
Kolejną edycję „Ojca Mateusza” Jedynka planuje na wiosnę, a „Dziewczyn ze Lwowa” – na jesień przyszłego roku. Nie zapadła natomiast decyzja w sprawie kontynuacji serialu „Komisarz Alex”.

(RUT, 01.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.