Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 21, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamy przy meczu Polska-Irlandia w Polsacie kosztują niemal 200 tys. zł

(fot. pixabay.com)

Biuro reklamy Grupy Polsat rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na przyszły miesiąc. Najdroższe są transmisje meczów polskich piłkarzy w ramach eliminacji do Euro 2016.

Za 30-sekundową reklamę przy meczu Polska-Irlandia (niedziela, 11 października) trzeba zapłacić do 199,7 tys. zł (cennikowo, bez rabatów). Najdroższy spoty przy transmisji spotkania ze Szkocją kosztuje zaś 173,9 tys. zł (czwartek, 8 października).
Z reklam przy stałych pozycjach ramówki Polsatu najwyżej wyceniono te przy paśmie filmowym Megahit (poniedziałki, godz. 20). Maksymalna cena spotu wynosi 81,8 tys. zł i jest o 18 proc. wyższa niż rok temu.
10 października Polsat wprowadzi do ramówki nowy program rozrywkowy „Superdzieciak”, który będzie emitowany w soboty o 20.05. Najdroższa reklama przy nowym show kosztuje 71,6 tys. zł.

(RUT, 21.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.