95 tys. zł kosztuje lokowanie produktu w „Kuba Wojewódzki”
Kuba Wojewódzki (fot. Piotr Król/Press)
Za lokowanie produktów w serialach i programach z jesiennej ramówki TVN trzeba będzie zapłacić kilkadziesiąt tysięcy złotych. Najdroższą pozycją w cenniku product placement TVN jest talk-show „Kuba Wojewódzki”.
Podczas programu "Kuba Wojewódzki" umieszczenie produktu w scenie aktywnej, czyli takiej, w której produkt jest wpleciony w akcję, kosztuje 95 tys. zł (cena za jedną emisję w określonym odcinku, bez uwzględnienia rabatu). Tańsze są sceny pasywne – 64 tys. zł - ale w tym przypadku lokowany produkt „nie gra”, więc ekspozycja jest więc mniej skuteczna.
Z wydań programu śniadaniowego „Dzień dobry TVN” znacznie drożej wyceniono odcinki weekendowe – 72 tys. zł za scenę aktywną, podczas gdy obecność w wydaniach codziennych kosztuje 51 tys. zł. Z kolei z nowości jesiennej ramówki najdroższy jest product placement w serialu „Aż po sufit” (65 tys. zł). Lokowanie w programie rozrywkowym „Aplauz, aplauz” kosztuje 63 tys. zł, a w codziennym serialu „Singielka” - 45 tys. zł.
(RUT, 26.08.2015)