Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 07, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Seriale na czele kanałów tematycznych w pierwszym półroczu

W pierwszym półroczu br. najchętniej oglądanym kanałem tematycznym był TVP Seriale – zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej.

Kanał zachował pozycję lidera mimo spadku udziałów w obu grupach. Udział TVP Seriale w rynku w grupie ogólnej wyniósł 1,34 proc. (spadek z 1,42 proc. w pierwszym półroczu ub.r.). Poza liderem wszystkie telewizje tematyczne z pierwszej dziesiątki miały wyniki lepsze niż w ub.r. Miejsca od drugiego do piątego zajęły: TVP Rozrywka – 1,10 proc. (0,84 proc.), Stopklatka – 0,86 proc. (0,42 proc.), Polo TV – 0,84 proc. (0,78 proc.) i Nickelodeon – 0,78 proc. (0,63 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat kanał TVP Seriale prowadził z wynikiem 1,43 proc. (rok temu: 1,57). W pierwszej piątce były jeszcze: Polo TV z 1,30 proc. udziału (rok temu: 1,16 proc.), TVP Rozrywka – 1,01 proc. (0,79 proc.), Eska TV – 0,97 proc. (spadek z 1,05 proc.) i Stopklatka – 0,95 proc. (0,42 proc.). W drugiej piątce znalazły się zaś kanały: TVN Style – 0,91 proc. (0,89 proc.), ATM Rozrywka – 0,83 proc. (0,81 proc.), TVN Turbo – 0,77 proc. (0,73 proc.), Discovery – 0,73 proc. (spadek z 1,12 proc.) i Polsat Film – 0,72 proc. (0,65 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 07.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.