Polsat wygrał kwiecień w walce o widownię telewizyjną
Największy udział w rynku miał w kwietniu Polsat – zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Średni udział Polsatu w rynku wyniósł 12,48 proc. (spadek z 12,65 proc. rok temu).
Drugie miejsce zajęła Jedynka z udziałem 12,12 proc. (spadek z 12,39 proc.), a trzeci był TVN – 11,15 proc. (spadek z 12,24 proc.). Dalej uplasowały się: Dwójka – 9,02 proc. (spadek z 9,55 proc.) i TVN Siedem – 3,57 proc. (wzrost z 3,54 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej (widzowie mający 16-49 lat) Polsat prowadził z udziałem 14,15 proc. (spadek z 14,33 proc.), przed TVN – 12,77 proc. udziału (spadek z 14 proc.) i TVP 1 – 8,14 proc. (spadek z 8,68 proc.). Pozostałe stacje pierwszej dziesiątki miały wyniki lepsze niż przed rokiem: Dwójka – 8,01 proc. (rok temu: 7,95 proc.), TV Puls – 3,78 proc. (3,69 proc.), TVN Siedem – 3,66 proc. (3,38 proc.), TV 4 – 3,65 proc. (2,83 proc.), TVN 24 – 2,41 proc. (2,21 proc.), Puls 2 – 1,71 proc. (1,39 proc.) i TTV – 1,55 proc. (1,32 proc.). Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 04.05.2015)