Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 29, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Holland w kampanii Lifetime serialu "Dziecko Rosemary" (wideo)

Agnieszka Holland

A+E Networks Poland rozpoczęło kampanię promującą serial Agnieszki Holland ”Dziecko Rosemary”. Premiera produkcji odbędzie się w piątek, 1 maja o godz. 21 na antenie Lifetime.

Czteroczęściowy serial ”Dziecko Rosemary” to najnowsza wersja nagrodzonego Oscarami dramatu Romana Polańskiego, na motywach bestsellerowej powieści Iry Levina. Tym razem reżyserią zajęła się Agnieszka Holland, a akcja została przeniesiona do współczesnej Francji.
W rolach drugoplanowych w serialu pojawiają się Wojciech Pszoniak i Weronika Rosati, muzykę skomponował Antoni Komasa, a Mary Komasa śpiewa utwór towarzyszący serialowi.
Kampania reklamowa serialu ”Dziecko Rosemary” potrwa trzy tygodnie. Obejmuje prasę (m.in. ”Tele Tydzień”), radio (RMF FM i RMF Classic) oraz Internet. Wsparciem jest autopromocja w kanałach A+E Networks Poland. W kampanii telewizyjnej i radiowej udział wzięła reżyser serialu, Agnieszka Holland. Za przygotowanie materiałów promocyjnych (spotu telewizyjnego, reklamy prasowej i internetowej) odpowiada londyńska agencja Tea we współpracy z działem kreacji A+E Networks. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction.

KOZ, PR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.