Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W przyszłym roku wystartuje telewizja Red Bulla

W przyszłym roku debiutuje globalny kanał telewizyjny firmowany przez markę Red Bull – ujawnił dziennik ”Handelblatt”.

Według gazety stacja ma mieć siedzibę w Salzburgu i filie w Los Angeles, Londynie i Monachium. Jej ramówkę wypełniać mają głównie produkcje przygotowywane przez Red Bull Media House, medialne ramię producenta napoi energetycznych. Ich tematyka ma dotyczyć m.in. sportu i kultury. Emitowane mają być też filmy dokumentalne. Za kwestie techniczne projektu odpowiadać będzie firma Tata Communications.

(LL, 20.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.