”Kuba Wojewódzki” zaczął wiosnę gorzej niż rok temu
Talk-show Kuby Wojewódzkiego ogląda mniej widzów niż przed rokiem (fot. materiały prasowe TVN)
Po trzech odcinkach w wiosennej ramówce talk-show ”Kuba Wojewódzki” gromadzi w TVN średnio 1,23 mln widzów – o kilkadziesiąt tys. mniej, niż na początku sezonu wiosną ub.r.
Program emitowany we wtorki o 22.30 (od 3 marca) daje TVN średnio 13,4 proc. udziału w rynku. TVP 2 uzyskuje w tym czasie 12,29 proc., Polsat – 9,43 proc., a TVP 1 – 6,86 proc. TVN jest także liderem w grupie komercyjnej, zdobywając 15,88 proc. (Polsat miał 13,17 proc., TVP 2 – 8,25 proc., a TVP 1 – 6,06 proc.).
Najwięcej widzów w wiosennej ramówce przyciągnął pierwszy odcinek talk-show Kuby Wojewódzkiego. Wydanie z posłanką Anną Grodzką i zawodnikiem mieszanych sztuk walki Mamedem Chalidowem oglądało 1,33 mln osób.
Wiosną ub.r. pierwsze trzy odcinki talk-show ”Kuba Wojewódzki” przyciągnęły średnio 1,3 mln widzów (15,2 proc. udziału w rynku; 20,4 proc. w grupie komercyjnej).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 19.03.2015)