UPC: już prawie 920 tys. abonentów korzysta z usługi telewizji cyfrowej
Operator kablowy UPC Polska, pierwszy pod względem liczby klientów, na koniec ub.r. utrzymał bazę abonencką na identycznym poziomie jak na koniec 2013 roku.
Na koniec grudnia ub.r. sieć miała 1 437 400 abonentów, co oznacza minimalny wzrost o 0,01 proc. w porównaniu z końcem grudnia 2013 roku. Z usługi telewizji cyfrowej UPC korzystało 918,8 tys. klientów (o 8,3 proc. więcej), internetowej 997,2 tys. (o 8,9 proc. więcej), telefonii stacjonarnej 556,4 tys. (o 6,6 proc. więcej), a z telewizji analogowej 282,6 tys. (o 27 proc. mniej).
Łącznie operator zanotował wzrost sprzedanych usług (RGU) rok do roku o 3,1 proc., do 2 755 000.
(KOZ, 16.02.2015)