Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 07, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Platforma NC+ straciła 2 proc. abonentów

(fot. Piotr Król)

Platforma satelitarna NC+ na koniec ub.r. miała 2,15 mln abonentów - 2 proc. mniej niż rok wcześniej. Spadły też jej przychody, ale wzrósł wskaźnik ARPU (przychód na abonenta).

Platforma satelitarna NC+ na koniec ub.r. miała 2,15 mln abonentów - 2 proc. mniej niż rok wcześniej. Spadły też jej przychody, ale wzrósł wskaźnik ARPU (przychód na abonenta).

NC+ nie zwiększyła bazy abonenckiej nawet w czwartym kwartale, tradycyjnie najlepszym dla tej branży – na koniec ub.r. miała bowiem tyle samo abonentów, co na koniec trzeciego kwartału.
NC+ powstała w marcu 2013 roku z połączenia Canal+ i platformy N, mających w sumie 2,5 mln abonentów. Nowa platforma wciąż jednak nie osiągnęła tego poziomu.
Łączne przychody NC+ w ub.r. wyniosły 2,148 mld zł i były o 5 proc. niższe od osiągniętych rok wcześniej. Na Grupę TVN, która ma 32 proc. udziałów w NC+, przypadło 17,5 mln zł zysku (w 2013 roku było to 54,5 mln zł straty). Miesięczny wskaźnik ARPU z usług abonamentowych wyniósł w ub.r. 68,3 zł i był o 4 proc. wyższy od osiągniętego w 2013 roku.

(RUT, 07.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.