Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 28, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lowe Media: "Dzień na żywo" najbardziej dochodowym programem publicystycznym

„Dzień na żywo” TVN 24 okazał się najlepiej zarabiającym na reklamach programem publicystycznym w polskiej telewizji w 2014 roku - wynika z danych domu mediowego Lowe Media.

„Dzień na żywo”, prowadzony w ub.r. przez Michała Cholewińskiego, Dagmarę Kaczmarek-Szałkow, Joannę Kryńską i Igora Sokołowskiego, zarobił na reklamach w ub.r. 104,3 mln zł (dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów). Wyprzedził prowadzony przez Beatę Cholewińską, Joannę Górską, Bartosza Kurka, Mariusza Abramowicza i Krzysztofa Ibisza program Polsatu „Nowy dzień”, który przyniósł 91,9 mln zł. Na trzecim miejscu uplasował się program TVN 24 „Szkło kontaktowe”, który prowadzą Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Grzegorz Markowski (39,1 mln zł).

Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły: "Sprawa dla reportera" TVP 1 prowadzona przez Elżbietę Jaworowicz (30,2 mln zł), "Ekspress reporterów" Michała Olszańskiego z TVP 2 (25,3 mln zł), "Tak jest" TVN 24 prowadzony przez Andrzeja Morozowskiego i Macieja Knapika (24,3 mln zł), "Tomasz Lis na żywo" TVP 2 (22,2 mln zł), "Państwo w państwie" Polsatu prowadzone przez Przemysława Talkowskiego (16,3 mln zł), "Dzień po dniu" TVN 24 prowadzony przez Piotra Jaconia i Krzysztofa Górlickiego (15,4 mln zł) i "To jest dzień" Polsat News prowadzony przez Ewę Gajewską i Macieja Stroińskiego (13,6 mln zł).

"Programy i gwiazdy publicystyki, które zajęły podium, zawdzięczają to głównie ogromnej liczbie emisji, a co za tym idzie przerw reklamowych pokazywanych przy danej pozycji. Warto odnotować, że nie są to najdroższe emisje" - komentuje w informacji prasowej Michał Bakalarczyk, senior media planner z domu mediowego Lowe Media.

(AMS, 28.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.