Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 16, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KRRiT chce audytu witryn internetowych nadawców publicznych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji szuka firmy, która przeprowadzi ocenę stron internetowych 19 nadawców publicznych: Telewizji Polskiej, Polskiego Radia i 17 rozgłośni regionalnych Polskiego Radia.

Biuro regulatora chce, by firma oceniła zawartość stron, ich budowę oraz użyteczność dla odbiorców. Zamówienie ma nie przekraczać kwoty 30 tys. euro. – Chcemy przeprowadzić audyt, który pokaże, jakie działania prowadzą nadawcy w Internecie i jak to uzupełnia się z tym, co jest na antenie: radiowej czy telewizyjnej – mówi Katarzyna Twardowska, rzecznik KRRiT.

(KOZ, 16.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.