Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 20, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

2,04 mln osób ogląda show "Kto poślubi mojego syna" w TVN

Po emisji pierwszych trzech odcinków program rozrywkowy "Kto poślubi mojego syna", który zadebiutował w jesiennej ramówce TVN, gromadzi średnio 2,04 mln osób. Widownia programu spada z odcinka na odcinek.

W show "Kto poślubi mojego syna" matki wybierają żony dla swoich synów. Program jest nadawany w środy o 21.30, od 3 września. Pierwszy odcinek przyciągnął 2,50 mln widzów, drugi już znacznie mniej - 1,91 mln widzów, a trzeci - 1,73 mln. Średnio w czasie emisji show TVN ma 15 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 17,7 proc. w komercyjnej 16-49. W obu grupach stacja wyprzedza konkurencję. TVP 2 ma w tym paśmie 12 proc. udziału (8,9 proc. w grupie komercyjnej; w pierwszym tygodniu stacja emitowała wtedy film, potem scripted docu "Na sygnale"), TVP 1 – 10,4 proc. (8,7 proc.; mecze na zmianę z pasmem filmowym), a Polsat – 9,7 proc. (13,5 proc.; w pierwszym tygodniu film, potem show "Top Chef").
- Odpływ widzów w drugim i trzecim odcinku to nic niezwykłego – mówi Bogdan Czaja, wicedyrektor TVN ds. programowych. - Oczywiście lepsza byłaby tendencja odwrotna, ale spodziewamy się, że w kolejnych tygodniach widownia programu się odbuduje. Pamiętajmy, że wyniki początku sezonu zakłócają trochę transmisje mistrzostw świata w siatkówce – część widzów odpływa do kanałów Volleyball Polsatu. Na razie nie ma więc powodu do zmartwienia, zwłaszcza na tle dobrych ogólnych wyników TVN. Niepokojącym sygnałem byłoby dopiero utrzymanie się trendu spadkowego – dodaje Bogdan Czaja.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 20.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.