"Kuba Wojewódzki" w TVN na początku sezonu stracił 400 tys. widzów
Kuba Wojewódzki (Fot. Wojciech Artyniew)
Po trzech odcinkach nowej edycji talk-show "Kuba Wojewódzki" gromadzi w TVN średnio 1,14 mln widzów – ok. 400 tys. mniej niż na starcie jesiennej ramówki rok temu. Mimo to program pozostaje liderem pasma.
Nowe odcinki talk-show są nadawane od 2 września we wtorki o 22.30. Ich widownia rośnie z tygodnia na tydzień: pierwsze wydanie programu obejrzało 1,04 mln osób, drugie 1,11 mln, a trzecie – 1,28 mln (gośćmi Kuby Wojewódzkiego byli wtedy Tomasz Terlikowski i Agnieszka Szulim).
Średnio w czasie emisji tego programu TVN ma 12,74 proc. udziału w rynku i wyprzedza konkurencyjne stacje: TVP 2 (9,11 proc., m.in. serial dokumentalny i ”Ekspres reporterów”), Polsat (8,69 proc., pasmo filmowe) i TVP 1 (7,14 proc., pasmo filmowe).
"Kuba Wojewódzki" jest też liderem w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat), w której udział programu wynosi 14,53 proc., podczas gdy Polsat ma 10,59 proc., Jedynka 6,93 proc., a Dwójka 6,31 proc.
W całym poprzednim sezonie (wiosną br.) talk-show oglądało średnio 1,34 mln widzów, natomiast jesienią ub.r. - 1,46 mln.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 18.09.2014)