Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 24, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat obniża ceny w cenniku na maj

Polsat Media, biuro reklamy Polsatu, rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na przyszły miesiąc, obniżając średnią cenę miejsc w blokach reklamowych o 12 proc. względem maja ub.r.

W czasie najwyższej oglądalności (prime time) cena jest niższa o 15 proc. od ubiegłorocznej. Najdroższa pozycja w majowym cenniku Polsatu to finał show "Tylko muzyka. Must be the music", zaplanowany na niedzielę 25 maja. Za emitowany o godz. 21.30 spot przy tym programie trzeba zapłacić do 88,2 tys. zł (30 sekund, cena nie uwzględnia rabatu). To 9 proc. mniej niż w ub.r.
Przed świętami sprzedaż czasu na maj rozpoczęły już TVN i Telewizja Polska. W cenniku TVN ceny reklam spadły średnio o 31 proc., a w cenniku TVP – wzrosły o 5 proc. O tym, ile w rzeczywistości zapłacą reklamodawcy, decydują jednak rabaty. Duża obniżka cennikowa w TVN połączona ze znacznie mniejszym niż rok temu rabatem może więc w efekcie dać wyższą cenę. Jak nam wyjaśniał tydzień temu pragnący zachować anonimowość pracownik domu mediowego, mimo różnic w polityce handlowej wszystkie telewizje starają się nie schodzić z ceną poniżej poziomu z 2013 roku.

(RUT, 24.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.