Zapisz się na:
Pressletter

TVN ukarany za pornografię


...
17.03.2014 15:43

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na TVN SA 200 tys. zł kary za naruszenie zakazu rozpowszechniania audycji zawierających treści pornograficzne. Nadawcę ukarano za emisję w TVN Style filmu ”Siła pożądania”.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie zgodziła się z przesłanym przez TVN wyjaśnieniem, że film ”Siła pożądania” (emisja była 26 sierpnia ub.r. o 23.15) to ”nowoczesne, erotyczne kino dla kobiet”. Regulator przypomniał, że produkcja ta otrzymała w 2012 roku feministyczną nagrodę dla filmu pornograficznego w Toronto.

 
KRRiT nie zgodziła się też ze stanowiskiem nadawcy, że pojęcie treści pornograficzne podlega subiektywnej ocenie, a jego znaczenie jest uwarunkowane przede wszystkim kulturowo, w związku z czym brakuje jednoznacznych kryteriów do oceny, czy dany przekaz je zawiera.
 
KRRiT podkreśla, że zgodnie z dotychczasowym orzecznictwem i literaturą przedmiotu pojęcie treści pornograficznych definiowane jest jako zjawisko prawne, a w tym świetle zmienność obyczajów nie ma wpływu na zmianę granicy pornografii.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Polsat kręci polską wersję serialu BBC (wideo)

Hitem Ekstraklasy w Canal+ Sport był mecz Wisły Kraków z Legią Warszawa

Burger King otworzył lokale zamknięte po śledztwie Wallraffa, dziennikarz sam tego chciał

Roman Młodkowski wciąż nie przejął Orange Sport, przyszłość kanału niepewna

TVN gwarantuje zachowanie cen tym, którzy będą kupować tylko z cennika


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Metro

Przegląd mediów

Jak obejrzeć coś ciekawego w telewizji i nie wydać zbyt wiele?

Przed świętami kablówki i platformy cyfrowe stają na głowie, żeby zachęcić nas do swojej oferty. Jak w gąszczu promocji wybrać te najlepsze?

Czerwona sprężyna nie będzie logo Polski?

Organizatorów martwi nie tyle to, że odzew w konkursie był znacznie skromniejszy niż się spodziewali, ale że w trakcie wybierania logotypu dla Polski wiele było słychać krytycznych głosów.

Losy Google News w Hiszpanii pokazują hipokryzję tradycyjnych mediów

Hiszpanom nie udało się wydoić Google'a – gigant zamknął Google News zamiast zgadzać się płacić absurdalny podatek od linkowania. Co na to wydawcy? Wystraszyli się, że stracą dodatkowe źródło ruchu, i... domagają się od państwa, aby zmusiło Google News do powrotu.

Jak projektować mobilne kampanie? Te kreacje inspirują

W ciągu pięciu najbliższych lat rynek tabletów w Polsce wzrośnie aż sześciokrotnie, do 12 milionów urządzeń - wynika z prognozy firmy PwC. W 2018 roku tablety będzie miał co trzeci z nas. Przyszłość smartfonów? Również obiecująca - na polskim rynku będzie ich ponad 44 miliony i będą stanowiły zdecydowaną większość wszystkich komórek. Dla reklamodawców to nie tylko ogromna szansa, ale i spore wyzwanie. Jak wykorzystać w reklamie ten kanał?

Najnowszy numer

Okładka Press

Gdzie dwóch się nie bije

Z Janem Wróblem i Romanem Kurkiewiczem, prowadzącymi „Dwie prawdy” w TVN 24, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
dziennikarz prasowy
reporter telewizyjny
fotoreporter
redaktor
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine