Zapisz się na:
Pressletter

TVN ukarany za pornografię


...
17.03.2014 15:43

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na TVN SA 200 tys. zł kary za naruszenie zakazu rozpowszechniania audycji zawierających treści pornograficzne. Nadawcę ukarano za emisję w TVN Style filmu ”Siła pożądania”.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie zgodziła się z przesłanym przez TVN wyjaśnieniem, że film ”Siła pożądania” (emisja była 26 sierpnia ub.r. o 23.15) to ”nowoczesne, erotyczne kino dla kobiet”. Regulator przypomniał, że produkcja ta otrzymała w 2012 roku feministyczną nagrodę dla filmu pornograficznego w Toronto.

 
KRRiT nie zgodziła się też ze stanowiskiem nadawcy, że pojęcie treści pornograficzne podlega subiektywnej ocenie, a jego znaczenie jest uwarunkowane przede wszystkim kulturowo, w związku z czym brakuje jednoznacznych kryteriów do oceny, czy dany przekaz je zawiera.
 
KRRiT podkreśla, że zgodnie z dotychczasowym orzecznictwem i literaturą przedmiotu pojęcie treści pornograficznych definiowane jest jako zjawisko prawne, a w tym świetle zmienność obyczajów nie ma wpływu na zmianę granicy pornografii.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Rada nadzorcza TVP przesłuchała pierwszych kandydatów do zarządu

6,1 mln widzów TVP oglądało występ reprezentantki Polski w finale Eurowizji

11,4 mln widzów oglądało ogłoszenie sondażowych wyników wyborów

Tradycyjne media miały poważny problem z przedłużoną ciszą wyborczą

Odcinek serialu z ramówki Fox w całości w serwisie YouTube.com


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Najchętniej oglądany wieczór wyborczy w TVP1. Porażka TVN

Widzowie najchętniej oglądali pierwsze sondażowe wyniki i komentarze w Telewizji Polskiej. Co czwarta osoba miała włączony kanał TVP1

Wszystkie dzieci Andrzeja Turskiego. Pełna anegdot BIOGRAFIA dziennikarza

Andrzej Turski wielkim dziennikarzem był - przekonują autorki jego biografii, dwie córki - prawdziwa Urszula Chińcz i "telewizyjna" Anna Morawska.

65 wskazówek jak zdobyć szacunek

Wszyscy chcemy być szanowani, czy to w pracy przez naszych kolegów czy przez rodzinę i przyjaciół. To wymaga jednak pracy, odpowiedniego postępowania, mówienia i myślenia w określony sposób. Jak więc zasłużyć sobie na szacunek innych? Jak być asertywnym i budzić ogólny podziw?

Digital News Initiative - Gogole ratuje internetowe dziennikarstwo i wizerunek?

150 milionów euro - tyle gigant z Mountain View chce przeznaczyć na program, który pomoże wydawcom internetowym podnieść jakość tworzonego przez nich kontentu. Komu się to opłaci?

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

reporter telewizyjny
fotoreporter
redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine