Zapisz się na:
Pressletter

TVN ukarany za pornografię


...
17.03.2014 15:43

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na TVN SA 200 tys. zł kary za naruszenie zakazu rozpowszechniania audycji zawierających treści pornograficzne. Nadawcę ukarano za emisję w TVN Style filmu ”Siła pożądania”.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie zgodziła się z przesłanym przez TVN wyjaśnieniem, że film ”Siła pożądania” (emisja była 26 sierpnia ub.r. o 23.15) to ”nowoczesne, erotyczne kino dla kobiet”. Regulator przypomniał, że produkcja ta otrzymała w 2012 roku feministyczną nagrodę dla filmu pornograficznego w Toronto.

 
KRRiT nie zgodziła się też ze stanowiskiem nadawcy, że pojęcie treści pornograficzne podlega subiektywnej ocenie, a jego znaczenie jest uwarunkowane przede wszystkim kulturowo, w związku z czym brakuje jednoznacznych kryteriów do oceny, czy dany przekaz je zawiera.
 
KRRiT podkreśla, że zgodnie z dotychczasowym orzecznictwem i literaturą przedmiotu pojęcie treści pornograficznych definiowane jest jako zjawisko prawne, a w tym świetle zmienność obyczajów nie ma wpływu na zmianę granicy pornografii.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Polsat: TVP złożyła ofertę odkupienia siatkarskiego mundialu, ale była nie do zaakceptowania

TVP i ZDF jednocześnie pokażą dokument o wybuchu II wojny światowej

Omenaa Mensah za Dorotę Szelągowską w Domo+

Rbl.tv stanie się Mjuzik.tv, bo nie był kojarzony z tym co nadawał

Platforma nc+ wprowadza karty do kin


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Vectra popędza akcjonariuszy Netii

Operator kablówki na 5 dni podniósł cenę w wezwaniu. Chce skusić nią przede wszystkim małych inwestorów instytucjonalnych.

Trwa wymazywanie historii z internetu

Po wyroku Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej dotyczącym prawa do bycia zapomnianym zagrożone jest prawo do informacji.

Strategia marketingowa

Raport z badania przeprowadzonego przez Marketing Progress ujrzał światło dzienne. Nie pamiętam, aby ktoś wcześniej próbował w Polsce zbadać temat strategii marketingowej w taki sposób. A może w ogóle nie próbował?

Szkielet marki: motto

Marka powinna mieć motto, ale to nie jest to, co myślisz. Motto nie jest sloganem reklamowym, nie jest też „wizją” albo „misją” firmy, choć często jest z nimi mylone. Dlaczego tak się dzieje? I do czego służy motto?

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
tłumacz
korektor
redaktor stron WWW
redaktor
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine