Zapisz się na:
Pressletter

TVN ukarany za pornografię


...
17.03.2014 15:43

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na TVN SA 200 tys. zł kary za naruszenie zakazu rozpowszechniania audycji zawierających treści pornograficzne. Nadawcę ukarano za emisję w TVN Style filmu ”Siła pożądania”.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie zgodziła się z przesłanym przez TVN wyjaśnieniem, że film ”Siła pożądania” (emisja była 26 sierpnia ub.r. o 23.15) to ”nowoczesne, erotyczne kino dla kobiet”. Regulator przypomniał, że produkcja ta otrzymała w 2012 roku feministyczną nagrodę dla filmu pornograficznego w Toronto.

 
KRRiT nie zgodziła się też ze stanowiskiem nadawcy, że pojęcie treści pornograficzne podlega subiektywnej ocenie, a jego znaczenie jest uwarunkowane przede wszystkim kulturowo, w związku z czym brakuje jednoznacznych kryteriów do oceny, czy dany przekaz je zawiera.
 
KRRiT podkreśla, że zgodnie z dotychczasowym orzecznictwem i literaturą przedmiotu pojęcie treści pornograficznych definiowane jest jako zjawisko prawne, a w tym świetle zmienność obyczajów nie ma wpływu na zmianę granicy pornografii.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Wyrok Europejskiego Trybunału Praw Człowieka dobrze wróży sprawie Gęsiny-Torresa

Zygmunt Solorz-Żak jeszcze bogatszy niż rok temu

TVP Historia przyspiesza emisję drugiego sezonu serialu ”Wspaniałe stulecie”

Serial o największym lombardzie w Europie na antenie Polsat Play

Oscary 2015: mała widownia, ale rekordowe stawki za reklamy


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Obserwator Lokalny

Przegląd mediów

Ukraiński dziennikarz zginął w Donbasie

Nie żyje ukraiński dziennikarz. Zginął w wyniku ostrzału w Donbasie – poinformowała telewizja TVN24 powołując się na źródła w ukraińskiej armii.

Czytelnicy chętniej płacą w sieci

Kolejni wydawcy wprowadzają płatne treści dla odbiorców w internecie. 
Bo ci, którzy już każą sobie płacić, notują wzrost liczby czytelników online.

Oto Newsweek Plus, czyli paywall, za który jestem gotów zapłacić

Od kilku dni wszyscy zastanawiają się, jak będzie wyglądać paywall w wykonaniu Newsweeka. Wiadomo, że będzie on dostępny pod nazwą Newsweek Plus i pozwoli na dostęp do płatnych treści za pośrednictwem urządzeń podłączonych do Internetu.

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach

Sztuczki pozycjonerów przestały być skuteczne, a zaczęły poważnie szkodzić. Specjaliści od marketingu w wyszukiwarkach muszą się dostosować do nowych wymagań Google, które bez litości karczuje farmy spamerskich linków. Teraz liczy się użytkownik i to, co jest dla niego ważne, czyli unikalne i angażujące treści opakowane w responsywnej formie.

Najnowszy numer

Okładka Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine