Zapisz się na:
Pressletter

Mecze Radwańskiej na żywo w serwisie Sport.tvp.pl


... (fot. sport.tvp.pl)
12.02.2014 12:44

Mecze Radwańskiej na żywo w serwisie Sport.tvp.pl

Środowe spotkanie Polki z Rumunką i ewentualne czwartkowe w trzeciej rundzie, a także ćwierćfinały, półfinały i finał będzie można obejrzeć na żywo w serwisie Sport.tvp.pl. Kanał TVP Sport, który obecnie skupia się na relacjach z olimpiady w Soczi, będzie pokazywał powtórki.

 
Środowe spotkanie Radwańskiej komentuje Michał Lewandowski, ćwierćfinały – Lewandowski, Michał Regulski, Grzegorz Mędrzejewski i Jacek Jońca a półfinały – Lewandowski i Mędrzejewski. Finał komentował będzie Jacek Jońca.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



TVN pomógł zwiększyć przychody i zysk Scripps Networks Interactive

Grzegorz Tutkaj szefem marketingu Polo TV

Energetyka nie chce ścigać za niepłacenie składki audiowizualnej, prądu też nie odłączy

"Fakty" wygrywają już nie tylko z "Wiadomościami", ale także z "Teleexpressem"

Szósta edycja "Piekielnej kuchni" Polsatu będzie bez Wojciecha Modesta Amaro


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Śmieszkuję do trzydziestki

- Zauważyłem, że jak człowiek za młodu błaznuje, a potem powie coś poważnie, to wszyscy się do niego modlą - mówi Michał Kempa w rozmowie z Jackiem Nizinkiewiczem.

Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

W Polsce drastycznie wzrósł poziom cyberzagrożeń

Aż co drugi zarejestrowany atak hakerów w naszym kraju jest skuteczny. Mimo to jesteśmy oazą bezpieczeństwa. Mamy komputery lepiej chronione niż Francuzi, Duńczycy czy Szwajcarzy.

200 mln zł kredytu dla TVP? Kłopot z widzami i reklamami

W Telewizji Polskiej brakuje pieniędzy na działalność.

OS3 Group inwestuje kilka milionów złotych w Media Republic

OS3 Group S.A. przejęło od Group One 51 proc. udziałów w domu mediowym Media Republic. To kolejna inwestycja Grupy, która ma na celu wzmacnianie pozycji holdingu.

Content marketerem może być dziś każdy. Ale nie każdy potrafi być skuteczny

Content marketing przeszedł długą drogę od tradycyjnego dziennikarstwa, przez artykuły sponsorowane, blogi, działania pod SEO czy wreszcie social media. Jednak dopiero ostatnie lata przyniosły boom na połączenie tych wszystkich działań i zostały opatrzone zgrabnym określeniem: marketing treści. Dziś to niemalże pozycja obowiązkowa w cennikach agencji marketingowych.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
redaktor
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine