Zapisz się na:
Pressletter

"Wojtek Jagielski na żywo" już 14 stycznia w Superstacji

autor: Anna Małuch
... Wojciech Jagielski (Fot. Michał Kołyga)
09.01.2014 14:35

Dziś Superstacja podpisała umowę z Wojciechem Jagielskim na program publicystyczny w stacji. "Wojtek Jagielski na żywo" na antenie ma się pojawić w przyszły wtorek o 17.45.

W programie Wojciech Jagielski gościć będzie w studiu znane osoby i ekspertów, z którymi będzie rozmawiać o aktualnych wydarzeniach i zjawiskach społecznych. "Mam komentować bieżące wydarzenia, chociaż będę też komentował takie, które są powszechnie zauważane i ciągle aktualne, jak np. temat jazdy po pijanemu" – mówił wczoraj w programie Elizy Michalik "Nie ma żartów" w Superstacji. Program ma być nadawany na żywo, choć Jagielski nie wyklucza, że niektóre odcinki będą nagrywane wcześniej.

 
Wojciech Jagielski od 2010 roku jest dyrektorem muzycznym Radia Zet, od kwietnia ub.r. prowadzi w program "Doktor Zet". Na początku kariery telewizyjnej prowadził talk-show "Wieczór z Wampirem" w RTL 7, który po zmianie formuły emitowany był w TVP 2 pod tytułem "Wieczór z Jagielskim". Od 2010 do 2012 roku Jagielski współprowadził program "Pytanie na śniadanie" w TVP 2.

 
(MAL)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Jolanta Wiśniewska pokieruje marketingiem w TVP

Poranek TVN 24 gromadzi najwięcej widzów wśród kanałów informacyjnych

TVN wygrał z TVP charytatywny mecz na stadionie Legii

Nadawca 4fun.tv w pierwszym półroczu miał 1,2 mln zysku netto

BBC rozważa zastąpienie telewizji newsowej streamingiem wideo


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Anna Małuch


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Clarkson najwięcej zarabiającą gwiazdą brytyjskiej TV

Jeremy Clarkson będzie najwięcej zarabiającym prowadzącym program telewizyjny w Wielkiej Brytanii, dostanie prawie 10 mln GBP (58 mln zł) rocznie, informuje The Mirror.

Brytyjskie gazety wydadzą 3 miliony funtów na wspólną kampanię promującą siłę marek prasowych

Sześć największych konkurencyjnych wydawnictw prasowych w Wielkiej Brytanii będzie wspólnie promować siłę marek prasowych na łamach 18 swoich tytułów. Kampania kosztowała 3 miliony funtów.

Pomyśl, zanim coś powiesz

PR-owiec wie doskonale, że warto zwrócić uwagę na to co się mówi, jak coś powiedzieć i jak inni odbiorą to, co chcemy powiedzieć. Pomyśl, zanim coś powiesz – to wbrew pozorom genialna rada. Jednak nie zawsze w komunikacji bywa przestrzegana. Mówienie wszystkiego co przyjdzie nam na myśl, bywa katastrofalne w swoich skutkach.

Instagram udostępnia API i kończy z kwadratowym formatem. Zaleją go reklamy?

Facebook, właściciel aplikacji, wreszcie chce zarabiać na niej porządne pieniądze. Reklamy na Instagramie pojawiły się co prawda ju w 2013 roku, ale wtedy budżety lokowały tam jedynie największe marki, które miały czas i środki, by efekywnie wykorzystac tę platformę. Teraz się to zmieni.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
ilustrator
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine