Zapisz się na:
Pressletter

"Wojtek Jagielski na żywo" już 14 stycznia w Superstacji

autor: Anna Małuch
... Wojciech Jagielski (Fot. Michał Kołyga)
09.01.2014 14:35

Dziś Superstacja podpisała umowę z Wojciechem Jagielskim na program publicystyczny w stacji. "Wojtek Jagielski na żywo" na antenie ma się pojawić w przyszły wtorek o 17.45.

W programie Wojciech Jagielski gościć będzie w studiu znane osoby i ekspertów, z którymi będzie rozmawiać o aktualnych wydarzeniach i zjawiskach społecznych. "Mam komentować bieżące wydarzenia, chociaż będę też komentował takie, które są powszechnie zauważane i ciągle aktualne, jak np. temat jazdy po pijanemu" – mówił wczoraj w programie Elizy Michalik "Nie ma żartów" w Superstacji. Program ma być nadawany na żywo, choć Jagielski nie wyklucza, że niektóre odcinki będą nagrywane wcześniej.

 
Wojciech Jagielski od 2010 roku jest dyrektorem muzycznym Radia Zet, od kwietnia ub.r. prowadzi w program "Doktor Zet". Na początku kariery telewizyjnej prowadził talk-show "Wieczór z Wampirem" w RTL 7, który po zmianie formuły emitowany był w TVP 2 pod tytułem "Wieczór z Jagielskim". Od 2010 do 2012 roku Jagielski współprowadził program "Pytanie na śniadanie" w TVP 2.

 
(MAL)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Bukmacherzy typują kto zastąpi Clarksona i kto go przygarnie

Nowy prezes 4fun Media powinien inwestować w kontent - a z tym będzie problem (opinie)

Michał Olszański, Sylwester Wardęga i Olga Frycz w jury "Przygarnij mnie" w TVP 2

Polsat Play pokaże serial Morawskich o bieszczadzkich drwalach

TVP kupiła prawa do towarzyskich spotkań naszych piłkarzy


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Anna Małuch


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

W marketingowej krzyżówce

Partnerstwo, a nie rywalizacja — tylko w takim układzie można wygrać na cross marketingu

Red Bull kontra Biedronka: Walka o kolory

W świecie pełnym podróbek nie dziwi zastrzeganie znaku towarowego, czy receptury. Tymczasem RedBull uznał, że odbiorca identyfikuje jego napój także po kolorach użytych na opakowaniu. Dlatego, w celu monopolizacji użytego zestawienia barw, RedBull zarejestrował szereg wspólnotowych znaków towarowych.

Globalna ekspansja Netflixa, jako sposób na zakończenie walki z blokadami regionalnymi? Szkoda, że to tylko półprawda

Podczas premiery Netflixa w Australii, szefostwo serwisu wypowiedziało się na temat łamania blokad regionalnych poprzez VPN. Reed Hastings, CEO Netflixa, twierdzi, że ma sposób na walkę z „geohakerami”, którą jest po prostu globalna ekspansja. Szkoda, że to tylko półprawda.

Te marki "zaczepiają" nas w drodze, czyli o kampaniach digital Out-of-Home

Interaktywność, spersonalizowany komunikat, komunikacja w czasie rzeczywistym - to cechy powodujące, że digital Out-of-Home dostarcza nam coraz więcej przykładów ciekawych, kreatywnych realizacji zarówno za granicą jak i (co budujące!) na polskim rynku - pisze Michał Maciejewski, media planning & buying manager z Posterscope Poland.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
redaktor
redaktor stron WWW
korektor
grafik dtp
webdesigner
dziennikarz prasowy
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine