Zapisz się na:
Pressletter

"Wojtek Jagielski na żywo" już 14 stycznia w Superstacji

autor: Anna Małuch
... Wojciech Jagielski (Fot. Michał Kołyga)
09.01.2014 14:35

Dziś Superstacja podpisała umowę z Wojciechem Jagielskim na program publicystyczny w stacji. "Wojtek Jagielski na żywo" na antenie ma się pojawić w przyszły wtorek o 17.45.

W programie Wojciech Jagielski gościć będzie w studiu znane osoby i ekspertów, z którymi będzie rozmawiać o aktualnych wydarzeniach i zjawiskach społecznych. "Mam komentować bieżące wydarzenia, chociaż będę też komentował takie, które są powszechnie zauważane i ciągle aktualne, jak np. temat jazdy po pijanemu" – mówił wczoraj w programie Elizy Michalik "Nie ma żartów" w Superstacji. Program ma być nadawany na żywo, choć Jagielski nie wyklucza, że niektóre odcinki będą nagrywane wcześniej.

 
Wojciech Jagielski od 2010 roku jest dyrektorem muzycznym Radia Zet, od kwietnia ub.r. prowadzi w program "Doktor Zet". Na początku kariery telewizyjnej prowadził talk-show "Wieczór z Wampirem" w RTL 7, który po zmianie formuły emitowany był w TVP 2 pod tytułem "Wieczór z Jagielskim". Od 2010 do 2012 roku Jagielski współprowadził program "Pytanie na śniadanie" w TVP 2.

 
(MAL)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



TVN skończył z serialem "Prawo Agaty" oglądanym przez 2 mln widzów

Sympatycy TV Republika piszą setkami listy do KRRiT

Finał Ligi Europejskiej oglądało w polskiej telewizji 4 mln widzów

"Kuba Wojewódzki" dzięki odcinkowi z Komorowskim miał wyższą średnią niż jesienią

Delegata zajmie się dystrybucją kanałów telewizyjnych SPI International


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Anna Małuch


Inne artykuły








Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Obietnice kandydatów do zarządu TVP: powrót do obiektywizmu i rezygnacja z tabloidyzacji

Jak tu powstrzymać kryzys finansowy TVP i zadbać o misję - głowili się kandydaci do zarządu telewizji publicznej.

BONG BONG BONG, czyli nie wierzmy internetowi [ORLIŃSKI]

Dyskusja po pojawieniu się w programie Tomasza Lisa fałszywych wpisów na Twitterze rzekomej córki Andrzeja Dudy poszła u nas w przewidywalnym, spiskowo-politycznym kierunku.

Twitter zrobił nam niespodziankę tuż przed Google I/O

Kilka miesięcy temu, pisaliśmy o tym jak Twitter, publikując dostępne dla programistów biblioteki SDK umożliwiające korzystanie z jego usług, próbuje poprawić stosunki z twórcami aplikacji.

Marketing emocji, czyli najciekawsze kampanie na Dzień Matki

Anna Elwart z Cube Group specjalnie dla Interaktywnie.com wybiera i komentuje najciekawsze kampanie związane z Dniem Matki.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

grafik dtp
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine