Zapisz się na:
Pressletter

"Wojtek Jagielski na żywo" już 14 stycznia w Superstacji

autor: Anna Małuch
... Wojciech Jagielski (Fot. Michał Kołyga)
09.01.2014 14:35

Dziś Superstacja podpisała umowę z Wojciechem Jagielskim na program publicystyczny w stacji. "Wojtek Jagielski na żywo" na antenie ma się pojawić w przyszły wtorek o 17.45.

W programie Wojciech Jagielski gościć będzie w studiu znane osoby i ekspertów, z którymi będzie rozmawiać o aktualnych wydarzeniach i zjawiskach społecznych. "Mam komentować bieżące wydarzenia, chociaż będę też komentował takie, które są powszechnie zauważane i ciągle aktualne, jak np. temat jazdy po pijanemu" – mówił wczoraj w programie Elizy Michalik "Nie ma żartów" w Superstacji. Program ma być nadawany na żywo, choć Jagielski nie wyklucza, że niektóre odcinki będą nagrywane wcześniej.

 
Wojciech Jagielski od 2010 roku jest dyrektorem muzycznym Radia Zet, od kwietnia ub.r. prowadzi w program "Doktor Zet". Na początku kariery telewizyjnej prowadził talk-show "Wieczór z Wampirem" w RTL 7, który po zmianie formuły emitowany był w TVP 2 pod tytułem "Wieczór z Jagielskim". Od 2010 do 2012 roku Jagielski współprowadził program "Pytanie na śniadanie" w TVP 2.

 
(MAL)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Fokus TV po roku nadawania zmienia logo

Oni chcą do zarządu TVP - pełna lista kandydatów

Barbara Jendrzejczyk z Grand Prix III Festiwalu Sztuki Faktu

Iwona Schymalla jest wśród 35 kandydatów do zarządu TVP

Kampania wyborcza przesuwa „Wspaniałe stulecie” w TVP 1


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Anna Małuch


Inne artykuły








Jedynki gazet

Metro

Przegląd mediów

Fenomenalna blondzia

Karolina Korwin Piotrowska: Nie napisałabym tego tekstu, gdyby nie to, że włączyłam telewizor ( nie wiem, co mnie podkusiło…) i zobaczyłam płaszczącego się dobrego dziennikarza przed pewną uśmiechniętą blondzią. I trafił mnie szlag.

Brunatny głos w telewizji publicznej

Kandydat na prezydenta Grzegorz Braun wylał z siebie kolejną porcję bredni w poniedziałkowej "Polityce przy kawie" w TVP. Gdyby to były tylko brednie, można by wystąpienie nadać jako skecz - byłaby to zwykła błazenada.

Google i ośmiu europejskich wydawców prasy uruchamiają program Digital News Initiative

Program ma na celu wspieranie wysokiej jakości dziennikarstwa dzięki wykorzystaniu technologii i innowacji.

Twitter nie będzie tolerował obraźliwych komentarzy

Serwis zaostrza politykę wobec agresywnych komentatorów. Konta tych, którzy nie będą przestrzegać nowych zasad, mogą zostać zablokowane.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
webdesigner
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine