Zapisz się na:
Pressletter

"Wojtek Jagielski na żywo" już 14 stycznia w Superstacji

autor: Anna Małuch
... Wojciech Jagielski (Fot. Michał Kołyga)
09.01.2014 14:35

Dziś Superstacja podpisała umowę z Wojciechem Jagielskim na program publicystyczny w stacji. "Wojtek Jagielski na żywo" na antenie ma się pojawić w przyszły wtorek o 17.45.

W programie Wojciech Jagielski gościć będzie w studiu znane osoby i ekspertów, z którymi będzie rozmawiać o aktualnych wydarzeniach i zjawiskach społecznych. "Mam komentować bieżące wydarzenia, chociaż będę też komentował takie, które są powszechnie zauważane i ciągle aktualne, jak np. temat jazdy po pijanemu" – mówił wczoraj w programie Elizy Michalik "Nie ma żartów" w Superstacji. Program ma być nadawany na żywo, choć Jagielski nie wyklucza, że niektóre odcinki będą nagrywane wcześniej.

 
Wojciech Jagielski od 2010 roku jest dyrektorem muzycznym Radia Zet, od kwietnia ub.r. prowadzi w program "Doktor Zet". Na początku kariery telewizyjnej prowadził talk-show "Wieczór z Wampirem" w RTL 7, który po zmianie formuły emitowany był w TVP 2 pod tytułem "Wieczór z Jagielskim". Od 2010 do 2012 roku Jagielski współprowadził program "Pytanie na śniadanie" w TVP 2.

 
(MAL)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Polsat: TVP złożyła ofertę odkupienia siatkarskiego mundialu, ale była nie do zaakceptowania

TVP i ZDF jednocześnie pokażą dokument o wybuchu II wojny światowej

Omenaa Mensah za Dorotę Szelągowską w Domo+

Rbl.tv stanie się Mjuzik.tv, bo nie był kojarzony z tym co nadawał

Platforma nc+ wprowadza karty do kin


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Anna Małuch


Inne artykuły








Przegląd mediów

Vectra popędza akcjonariuszy Netii

Operator kablówki na 5 dni podniósł cenę w wezwaniu. Chce skusić nią przede wszystkim małych inwestorów instytucjonalnych.

Trwa wymazywanie historii z internetu

Po wyroku Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej dotyczącym prawa do bycia zapomnianym zagrożone jest prawo do informacji.

Strategia marketingowa

Raport z badania przeprowadzonego przez Marketing Progress ujrzał światło dzienne. Nie pamiętam, aby ktoś wcześniej próbował w Polsce zbadać temat strategii marketingowej w taki sposób. A może w ogóle nie próbował?

Szkielet marki: motto

Marka powinna mieć motto, ale to nie jest to, co myślisz. Motto nie jest sloganem reklamowym, nie jest też „wizją” albo „misją” firmy, choć często jest z nimi mylone. Dlaczego tak się dzieje? I do czego służy motto?

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

tłumacz
korektor
tłumacz
reporter telewizyjny
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine