Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 20, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie 100 tys. zł za spot przy Megahicie w Polsacie

Biura reklamy Telewizji Polskiej, Polsatu i TVN zaczynają sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień.

W ofercie TVP najdroższą pozycją jest tradycyjnie serial Dwójki „M jak miłość”. Za 30-sekundowy spot przy tym serialu trzeba zapłacić do 89,4 tys. zł (ceny bez rabatów) – to 2 proc. więcej, niż rok temu.
Z kolei w TVN najdroższy jest program rozrywkowy „Mam talent”. Maksymalna cena reklamy przy nim wynosi 81 tys. zł – tyle samo co we wrześniu ub.r.
Natomiast w Polsacie najwięcej, nawet 99,8 tys. zł, trzeba będzie zapłacić za poniedziałkowe pasmo filmowe Megahit – to aż 48 proc. drożej niż rok temu.

RUT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.