Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 24, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Narodziny królewskiego dziecka nie zwiększyły widowni kanałów informacyjnych

W dniu narodzin syna brytyjskiej pary książęcej polskie kanały informacyjne, które poświęciły temu wydarzeniu sporo uwagi, zgromadziły mniej widzów niż tydzień wcześniej.

Księżna Kate urodziła syna w ostatni poniedziałek o 17.24 czasu polskiego. Tego dnia średnia dobowa widownia TVP Info wyniosła 209 tys. osób (o 14 tys. mniej niż w poprzedni poniedziałek, 15 lipca), TVN 24 – 207 tys. (o 2 tys. mniej), a Polsat News – 70 tys. (o 7 tys. mniej). Znacznie lepszy niż przed tygodniem wynik zanotowała tylko Superstacja – 16 tys. widzów (więcej o 4 tys.).
Powiększenie się brytyjskiej rodziny królewskiej wpłynęło też na zmianę ramówki TVP 1. W poniedziałek o 22 zamiast serialu „07 zgłoś się” stacja wyemitowała brytyjski film dokumentalny przygotowany na tę okazję pt. „William, Kate i królewskie dziecko”. Dokument przyciągnął 1,51 mln widzów – i z udziałem w rynku 13,3 proc. był najchętniej wybieranym w tym paśmie programem. Polsat wybierało w tym czasie średnio 10,2 proc. osób oglądających telewizję (film sensacyjny), TVN – 8,2 proc. (m.in. powtórkowy reality show i komedia), a Dwójkę – 7 proc. (amerykańska komedia i powtórka polskiego serialu „Paradoks”). Film „William, Kate i królewskie dziecko” Jedynka powtórzyła wczoraj o 17.15, po „Teleexpressie”.
Dane Nielsen Audience Measurement.

RUT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.