Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 22, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TV Puls zwiększy o połowę wydatki programowe

W przyszłym roku TV Puls zamierza zainwestować w ramówkę ok. 50 proc. więcej niż w br.

Tak jak w tym roku, stacja będzie bazować na zakupach gotowych programów, rozważa jednak również wprowadzenie do ramówki nowej audycji rozrywkowej i programu publicystycznego.
TV Puls jest główną stacją Telewizji Puls (nadawca ma także kanał Puls 2). Według danych Nielsen Audience Measurement w tygodniu 12-18 listopada TV Puls miała 3,19 proc. udziału w rynku, zajmując piąte miejsce za TVN, TVP 1, Polsatem i TVP 2. (RUT)

(22.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.