Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 27, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mniejsza widownia programu "Szymon Majewski Show"

Emitowane wiosną w TVN-ie odcinki programu rozrywkowego "Szymon Majewski Show" miały mniejszą widownię, niż w poprzednich sezonach – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Nadawany od 2 marca do 25 maja br. w poniedziałki o 21.30 program przyciągał średnio 2,6 mln widzów – o 400 tys. mniej, niż wiosną ub.r. i o 200 tys. mniej, niż jesienią ub.r. TVN miał w czasie jego emisji średnio 19,2 proc. udziału w rynku, wyprzedzając tylko Jedynkę – 8,6 proc. (m.in. Teatr TV, pasmo filmowe). Liderem pasma była Dwójka z udziałem 23,2 proc. (m.in. ”Kulisy serialu »M jak miłość«”, ”Tomasz Lis na żywo”), a udział Polsatu wynosił 22,1 proc. (m.in. pasmo filmowe). Lepszy wynik – 20,3 proc. – ”Szymon Majewski Show” miał w grupie komercyjnej, gdzie wyprzedził go tylko Polsat – 29,1 proc. Udział Jedynki wyniósł 15,2 proc., a Dwójki – 7,3 proc. Stacja planuje kontynuację programu jesienią.

(RUT, 27.05.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.