Lemon Sky J. Walter Thompson zajmie się kompleksową obsługą marki Soraya
Firma Cederroth Polska SA wybrała agencję Lemon Sky J. Walter Thompson do obsługi marki Soraya.
Lemon Sky J. Walter Thompson pokonała w przetargu cztery firmy. Współpraca z tą agencją ma mieć długoterminowy, kompleksowy charakter. Agencja zajmie się opracowaniem strategii komunikacji marki, ma odpowiadać nie tylko za realizacje działań ATL i digital, ale również m.in. za trade marketing i shopper marketing. Cederroth Polska po raz pierwszy powierzyła agencji opiekę nad swoją flagową marką - dotychczas większość reklam dla Sorai przygotowywała we własnym zakresie. Ambasadorkami marki były: Krystyna Janda (linia kosmetyków Art & Diamonds), Maria Seweryn (linia Bio Repair), Martyna Wojciechowska (linia Świat Natury), Dorota Gardias (linia Profesjonalna Szkoła Makijażu).
Cederroth Polska prowadzi równolegle przetarg dotyczący obsługi marki Dermika, ale tu zwycięzca nie został jeszcze wybrany. Koncern jest ponadto właścicielem marek: Salvequick, Allevo, Pharbio oraz dystrybutorem produktów Jordan i Bio-Oil.
(AMS, 13.01.2016)